Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Er vell bare til å slutte å hogge ned? Anonymous poster hash: 412f7...ffe
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Er vell bare til å slutte å hogge ned? Anonymous poster hash: 412f7...ffe Du har fått med deg at det finnes folk som tjener på å hogge den? Og ikke har lyst til å slutte ...?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Er vell bare til å slutte å hogge ned? Anonymous poster hash: 412f7...ffe Du har fått med deg at det finnes folk som tjener på å hogge den? Og ikke har lyst til å slutte ...? Så da skal de betale de for å slutte å hogge ned? Anonymous poster hash: 412f7...ffe
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Er vell bare til å slutte å hogge ned? Anonymous poster hash: 412f7...ffe Du har fått med deg at det finnes folk som tjener på å hogge den? Og ikke har lyst til å slutte ...?Så da skal de betale de for å slutte å hogge ned? Anonymous poster hash: 412f7...ffe Skjerme områder slik at de ikke legges ut for kommersiell bruk.
Pixy Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Regnskogen.no Kjære vene...hvor vanskelig er det å lese seg opp selv?
kjør Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Pixy: jeg har lest meg ganske opp på nettsiden deres, siden jeg skriver skoleoppgave om temaet. Men jeg finner veldig lite konkret informasjon om hvordan pengene blir forvaltet. Synes derfor spørsmålet er helt adekvat, og håper noen som vet vil svare.
mynt Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Er vell bare til å slutte å hogge ned? Anonymous poster hash: 412f7...ffe Du har fått med deg at det finnes folk som tjener på å hogge den? Og ikke har lyst til å slutte ...?Så da skal de betale de for å slutte å hogge ned? Anonymous poster hash: 412f7...ffe Ehm... Vet du at Norge gir flere millioner i bistand til Brasil hvert år for at de ikke skal hogge så mye av regnskogen? Klart penger hjelper
Gjest Antarctica Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Pixy: jeg har lest meg ganske opp på nettsiden deres, siden jeg skriver skoleoppgave om temaet. Men jeg finner veldig lite konkret informasjon om hvordan pengene blir forvaltet. Synes derfor spørsmålet er helt adekvat, og håper noen som vet vil svare. Det skal gå til å verne områder og til å formalisere urfolks rettigheter til naturressursene.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Pixy: jeg har lest meg ganske opp på nettsiden deres, siden jeg skriver skoleoppgave om temaet. Men jeg finner veldig lite konkret informasjon om hvordan pengene blir forvaltet. Synes derfor spørsmålet er helt adekvat, og håper noen som vet vil svare. Grunnen til at du finner så lite konkret om hvordan disse pengene forvaltes er fordi det er det ingen som faktisk kan stå til rette for. Vi sender ut penger uten å følge de og faktisk se hvor de ender. En kjent sak dessverre. Anonymous poster hash: 8c312...c8b
Gjest Antarctica Skrevet 22. oktober 2015 #10 Skrevet 22. oktober 2015 Pixy: jeg har lest meg ganske opp på nettsiden deres, siden jeg skriver skoleoppgave om temaet. Men jeg finner veldig lite konkret informasjon om hvordan pengene blir forvaltet. Synes derfor spørsmålet er helt adekvat, og håper noen som vet vil svare. Grunnen til at du finner så lite konkret om hvordan disse pengene forvaltes er fordi det er det ingen som faktisk kan stå til rette for. Vi sender ut penger uten å følge de og faktisk se hvor de ender. En kjent sak dessverre. Anonymous poster hash: 8c312...c8b Hvis dere hadde giddet å følge en sjutimers tv-sending på søndag hadde alle disse spørsmåla blitt besvart... Det gjorde jeg, og syns det var MYE konkret i det, men bevares - lettere å spørre her og bare vente på at noen skal stave det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå