Gå til innhold

Blir smågal av 7 åringen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er så i opprør for tiden, synes alt er urettferdig, en dramaqueen og så sinna innimellom. Som i dag,alt har Vært fint hele dagen. Hun hadde lånt vannpistolen til lillebror og han lånte bamsen hennes. Når dem skulle legge seg ville hun ha bamsen og lillebror ville ha tilbake vannpistolen. Men det takler hun ikke, vannpistolen skal hun ha og bamsen! Gråter og bærer seg, vil ikke la han ha den. Blir med henne til sengen men hun hyler og prøver å løpe å ta pistolen så jeg holder henne igjen. Sparker og styrer på for å komme løs, til slutt går jeg og gjemmer pistolen. Hun reagerer med å sparke skoene i gangen utover golvet og vrenge bagen med uteklær som sto klar til i morgen, på golvet. Så gikk hun å la seg og har ikke hørt en lyd etterpå. Hvordan hadde dere reagert? Hva funker? Å ta vekk goder som tv og nettbrett virker iallfall ikke...

Anonymous poster hash: 64675...2f6

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Hun er så i opprør for tiden, synes alt er urettferdig, en dramaqueen og så sinna innimellom. Som i dag,alt har Vært fint hele dagen. Hun hadde lånt vannpistolen til lillebror og han lånte bamsen hennes. Når dem skulle legge seg ville hun ha bamsen og lillebror ville ha tilbake vannpistolen. Men det takler hun ikke, vannpistolen skal hun ha og bamsen! Gråter og bærer seg, vil ikke la han ha den. Blir med henne til sengen men hun hyler og prøver å løpe å ta pistolen så jeg holder henne igjen. Sparker og styrer på for å komme løs, til slutt går jeg og gjemmer pistolen. Hun reagerer med å sparke skoene i gangen utover golvet og vrenge bagen med uteklær som sto klar til i morgen, på golvet. Så gikk hun å la seg og har ikke hørt en lyd etterpå. Hvordan hadde dere reagert? Hva funker? Å ta vekk goder som tv og nettbrett virker iallfall ikke...

Reaksjoner dagen etterpå er i hvert fall bortkasta, så den episoden må du nok legge bak deg. Men du kan jo ta en prat om det når hun er i litt mer avslappet humør. Gjøre henne klar over at skal man få, må man gi. Og uteklærne bør hun få rydde sammen selv!

Skrevet

Hadde kommandert henne om ikke dratt henne ut av senge så hun fikk ryddet etter seg. Her er det totalt uakseptabelt med slik oppførsel.

Hun er syv år og bør vite hva som er rett og galt.

Anonymous poster hash: fc964...a99

Skrevet

Hadde kommandert henne om ikke dratt henne ut av senge så hun fikk ryddet etter seg. Her er det totalt uakseptabelt med slik oppførsel.

Hun er syv år og bør vite hva som er rett og galt.

Anonymous poster hash: fc964...a99

Ja, det er ikke akseptabel oppførsel men problemet er at det går ikke an å snakke med henne når hun får disse faukene, det er som om hun er helt ute av kontroll. Det hun kastet utover ligger der fortsatt og venter på henne til I morgen. Hadde det ikke vært kveld hadde hun måttet rydde det opp når hun roet seg. Men hjelper ikke noe å rydde da..Hun får disse episodene uansett. Lurer på om jeg burde snakket med noen som har peiling om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...