Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Kan sjokk eller dyp sorg sent i svangerskapet føre til fødsel? Anonymous poster hash: cf051...25d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Det kan det kanskje i noen tilfeller. Men tenk på at folk får barn i flyktningeleire og i krig og i andre ekstremsituasjoner.. Anonymous poster hash: f1c3b...d7c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Det kan det kanskje i noen tilfeller. Men tenk på at folk får barn i flyktningeleire og i krig og i andre ekstremsituasjoner..Anonymous poster hash: f1c3b...d7c Ja, og de får vel ikke barn tidligere enn andre? Anonymous poster hash: cf051...25d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Det kan det kanskje i noen tilfeller. Men tenk på at folk får barn i flyktningeleire og i krig og i andre ekstremsituasjoner..Anonymous poster hash: f1c3b...d7c Ja, og de får vel ikke barn tidligere enn andre? Anonymous poster hash: cf051...25d Nei. Jeg har aldri hørt om at det er en tendens. Men selvfølgelig vil det alltid være noen. Anonymous poster hash: f1c3b...d7c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Kroppen KAN reagere med å støte fra seg fosteret for å kunne "overleve" selv. Har ikke noe fagkunnskap om dette, men har blant annet ei venninne som mistet barnet rundt uke 22/33 grunnet et stygt brudd med mannen. Anonymous poster hash: fc6e2...1b6
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Kroppen KAN reagere med å støte fra seg fosteret for å kunne "overleve" selv. Har ikke noe fagkunnskap om dette, men har blant annet ei venninne som mistet barnet rundt uke 22/33 grunnet et stygt brudd med mannen. Anonymous poster hash: fc6e2...1b6 Du vet da ikke om det var grunnen. Fosteret kunne jo ha feilet tusen ting.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Kroppen KAN reagere med å støte fra seg fosteret for å kunne "overleve" selv. Har ikke noe fagkunnskap om dette, men har blant annet ei venninne som mistet barnet rundt uke 22/33 grunnet et stygt brudd med mannen. Anonymous poster hash: fc6e2...1b6 Du vet da ikke om det var grunnen. Fosteret kunne jo ha feilet tusen ting. Riktig! Men de fant ikke noe "feil" ved barnet. Og timingen stemte jo helt med bruddet, skjedde dagen etter eller noe sånt. Så det er sjokket ifm bruddet som står frem som årsaken i dette tilfellet. Anonymous poster hash: fc6e2...1b6
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2015 #8 Skrevet 18. oktober 2015 Kroppen KAN reagere med å støte fra seg fosteret for å kunne "overleve" selv. Har ikke noe fagkunnskap om dette, men har blant annet ei venninne som mistet barnet rundt uke 22/33 grunnet et stygt brudd med mannen. Anonymous poster hash: fc6e2...1b6 Du vet da ikke om det var grunnen. Fosteret kunne jo ha feilet tusen ting.Riktig! Men de fant ikke noe "feil" ved barnet. Og timingen stemte jo helt med bruddet, skjedde dagen etter eller noe sånt. Så det er sjokket ifm bruddet som står frem som årsaken i dette tilfellet. Anonymous poster hash: fc6e2...1b6 Ble fosteret så grundig undersøkt, altså?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Stress kan føre til for tidlig fødsel. Det er viden kjent. Anonymous poster hash: 38361...680
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #10 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg vet bare det venninna mi har fortalt. Kan dessverre ikke svare deg på det. Anonymous poster hash: fc6e2...1b6
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #11 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg hadde sjokk og krise i livet. Kan ikke skjønne at jeg overlevde Men fødte et friskt barn likevel Mistet noen år etter pga jeg hadde mange infeksjoner Barnet var friskt Anonymous poster hash: fc317...d43
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #12 Skrevet 18. oktober 2015 Kroppen KAN reagere med å støte fra seg fosteret for å kunne "overleve" selv. Har ikke noe fagkunnskap om dette, men har blant annet ei venninne som mistet barnet rundt uke 22/33 grunnet et stygt brudd med mannen. Anonymous poster hash: fc6e2...1b6 Du vet da ikke om det var grunnen. Fosteret kunne jo ha feilet tusen ting.Riktig! Men de fant ikke noe "feil" ved barnet. Og timingen stemte jo helt med bruddet, skjedde dagen etter eller noe sånt. Så det er sjokket ifm bruddet som står frem som årsaken i dette tilfellet. Anonymous poster hash: fc6e2...1b6 Ble fosteret så grundig undersøkt, altså? Jeg trodde alltid fostrene ble veldig grundig ettersøkt i slike tilfeller. Men jeg vet altså ikke. Anonymous poster hash: b4dbb...18a
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #13 Skrevet 18. oktober 2015 Stress kan føre til for tidlig fødsel. Det er viden kjent. Anonymous poster hash: 38361...680 Og hvordan får du "sent i svangerskapet" til å handle om prematur fødsel? Jeg snakker om sent i svangerskapet, når barnet er fullbårent. Anonymous poster hash: cf051...25d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #14 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg hadde sjokk og krise i livet. Kan ikke skjønne at jeg overlevde Men fødte et friskt barn likevel Mistet noen år etter pga jeg hadde mange infeksjoner Barnet var friskt Anonymous poster hash: fc317...d43 Hva mener du med friskt? Er ikke det spørsmålet handler om Anonymous poster hash: cf051...25d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #15 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg hadde sjokk og krise i livet. Kan ikke skjønne at jeg overlevde Men fødte et friskt barn likevel Mistet noen år etter pga jeg hadde mange infeksjoner Barnet var friskt Anonymous poster hash: fc317...d43 Hva mener du med friskt? Er ikke det spørsmålet handler om Anonymous poster hash: cf051...25d Mange mener man mister pga barnet er sykt! Men var ikke derfor jeg mistet altså. Anonymous poster hash: fc317...d43
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #16 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg hadde sjokk og krise i livet. Kan ikke skjønne at jeg overlevde Men fødte et friskt barn likevel Mistet noen år etter pga jeg hadde mange infeksjoner Barnet var friskt Anonymous poster hash: fc317...d43 Hva mener du med friskt? Er ikke det spørsmålet handler om Anonymous poster hash: cf051...25d Mange mener man mister pga barnet er sykt! Men var ikke derfor jeg mistet altså.Anonymous poster hash: fc317...d43 Jeg snakker ikke om å miste! jeg snakker om å føde! Anonymous poster hash: cf051...25d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #17 Skrevet 18. oktober 2015 Stress kan føre til for tidlig fødsel. Det er viden kjent. Anonymous poster hash: 38361...680 Og hvordan får du "sent i svangerskapet" til å handle om prematur fødsel? Jeg snakker om sent i svangerskapet, når barnet er fullbårent. Anonymous poster hash: cf051...25d Jaja, poenget er jo det samme. Mekanismene er de samme. Anonymous poster hash: 38361...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå