Gå til innhold

Hvordan selge bilder av seg seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kinkig situasjon...jeg trenger å tjene litt penger og har tenkt og tenkt hvordan jeg skal greie å få inn litt ekstra.

Hvis jeg bestemmer meg for å tjene penger på kroppen min, i form av bilder, hvordan gjør man?

Dette er seriøst ment og de som vil heve pekefingeren, vær snill å gjør det ett annet sted. Det er ikke det jeg trenger akkurat nå.

Anonymous poster hash: 30d4d...b3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

☝🏼

Anonymous poster hash: b40b3...056

Skrevet

Kontakt for eksempel vi menn eller slike blader / nettsteder ?

Skrevet

Kinkig situasjon...jeg trenger å tjene litt penger og har tenkt og tenkt hvordan jeg skal greie å få inn litt ekstra.

Hvis jeg bestemmer meg for å tjene penger på kroppen min, i form av bilder, hvordan gjør man?

Dette er seriøst ment og de som vil heve pekefingeren, vær snill å gjør det ett annet sted. Det er ikke det jeg trenger akkurat nå.

Haha tror ikke de over 80 hadde putta penger på deg engang....

Anonymous poster hash: b7c08...15d

Skrevet

Haha tror ikke de over 80 hadde putta penger på deg engang....

Anonymous poster hash: b7c08...15d

Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 76a04...f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...