Gå til innhold

Andre her som driver med kampsport? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv driver jeg med krav maga :)

Spør bare fordi jeg er nysgjerrig på om det er andre her, og hvilken gren dere ev driver med? :)

Anonymous poster hash: aaaff...574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og datteren (og sønnen imellom når han orker) driver med Kyokushinkai karate, har nettopp kommet fra nordnorsk mesterskap i går. Utrolig artig trening, mestring og styrke.

Anonymous poster hash: f8d74...fe4
Skrevet

Wado ruy karate :) Veldig gøy. Fikk lilla belte før sommeren og jobber nå mot brunt.

Anonymous poster hash: 6fbd3...fec
Skrevet

Mannen driver med krav maga,og jeg har mer enn nok med å være "makker" innimellom.Han lurer på hvor i landet du trener HI ?

Anonymous poster hash: 07906...bf6

Skrevet

Holder til i Hordaland :) Vært på leir i helgen :P Dere? :)

Skrevet

Jeg har drevet med forskjellige kampsporter i mange år. Mest judo men også jiu jitsu og har også prøvd meg på noen andre.

Anonymous poster hash: 594ce...90a
Skrevet

Nanbudo. Savner gode gamle dager med litt mer trøkk i den kampsporten der. Gått fra kumite til å bare stå å puste...

Anonymous poster hash: 5684d...5a8

Skrevet

Holder til i Hordaland :) Vært på leir i helgen :P Dere? :)Anonymous poster hash: aaaff...574

Drammen her :)

Skrevet

Holder til i Hordaland :) Vært på leir i helgen :P Dere? :)Anonymous poster hash: aaaff...574

Drammen her :)

Ok, men miljøet er relativt lite i Norge, så vi kjenner gjerne de samme personene, eller kjenner hvert fall kjenner til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...