Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 En gjeng ungdommer driver og ringer på og stikker av hele tiden. Trodde først det var bare i gata vår, men viser seg at de holder på sånn over hele byen. Hvis noen fersker dem, får de igjen i form av at de bare ringer på ekstra mye hos den som har "tatt" dem. Det er liksom mer enn en uskyldig pøbelstrek, gamle damer kan jo bli redde og det er umulig å få barn til å sove når de ringer på midt i legginga. Etter de har ringt på stikker de av fort som fy, så det er ikke bare bare å få tak i dem. Ikke for at jeg vet hva jeg skulle gjort hvis jeg fikk tak i dem uansett, det er jo ikke akkurat som om de reager slik vi gjorde da vi var unge - de bryr seg ikke om noe. Hva gjør man? Anonymous poster hash: ca06f...4bb
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Politiet? Anonymous poster hash: ae23e...a1b
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Politiet? Anonymous poster hash: ae23e...a1b Ja har tenkt på det. Men så tenker jeg at de neppe har tid til sånt? Og når jeg rekker å ringe, er de jo allerede over alle hauger? Anonymous poster hash: ca06f...4bb
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Sett strøm i ringeklokka 12 V ikke 220 V. Hehe, hva med alle de andre da? Som ringer på i hyggelig ærend? Anonymous poster hash: ca06f...4bb
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Vi fikk tak i en av de som gjorde dette. Ga han grei beskjed om at vi kom til å kontakte foreldrene om det gjentok seg. Har ikke skjedd siden. Jeg spionerte på dem, varsla mannen som sto på lur ved ytterdøra, og fikk lett tak i han. "Guttestreker" er forsåvidt OK, men ikke når det ødelegger legging og skremmer ungene... Anonymous poster hash: 23dca...1c3
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Vi fikk tak i en av de som gjorde dette. Ga han grei beskjed om at vi kom til å kontakte foreldrene om det gjentok seg. Har ikke skjedd siden. Jeg spionerte på dem, varsla mannen som sto på lur ved ytterdøra, og fikk lett tak i han. "Guttestreker" er forsåvidt OK, men ikke når det ødelegger legging og skremmer ungene... Anonymous poster hash: 23dca...1c3 Visste dere hvem han/foreldrene var da? Anonymous poster hash: ca06f...4bb
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #8 Skrevet 18. oktober 2015 Gjem dere når de kommer og ta bilde av de. Heng så opp bildene på nærmeste passende sted hvor alle kan se, med tekst som henger ut pøbelungene. Er dere heldige, så er det noen voksne som kjenner de som ser det Anonymous poster hash: 3c3d0...b8f
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Gjem dere når de kommer og ta bilde av de. Heng så opp bildene på nærmeste passende sted hvor alle kan se, med tekst som henger ut pøbelungene. Er dere heldige, så er det noen voksne som kjenner de som ser det Anonymous poster hash: 3c3d0...b8f God ide! Anonymous poster hash: ca06f...4bb
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2015 #10 Skrevet 18. oktober 2015 Skaff et klistremerke der det står "Området er kameraovervåket"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå