Gå til innhold

Hår på haken... Råd😩??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nappe haka for svarte hår hver dag med pinsett... Det er så plagsomt. Noen råd? Vet man kan ta laser, men hører at det bare vil komme tilbake og at det ikke hjelper på alle...

Anonymous poster hash: cae09...16d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen råd, men du er ikke alene😞

Anonymous poster hash: c066f...5e9

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en sånn hjemme laser, men jeg har mye hvite dun som dekker over de svarte, jeg er et hårete monster 😳

Jeg har brukt både "hår stopp" kremen, voksing, tråd, og har nå begynt å bruke barbermaskin.

Det med maskinen funker egentlig bra, det er ikke så mye styr, og det er ikke vondt, trenger ikke gå over så ofte.

Har hørt at både voksing og barbering gjør at det kommer mer, har også hørt at det ikke spiller noen rolle.

Funker egentlig greit med maskina, men har ikke gjort det så lenge. Kan egentlig ikke påstå at det kommer så mye mer 😊

Anonymous poster hash: ba855...8f6

Skrevet

Bruker hjemmelaser og har merket stor forskjell. Har kun et hårstrå jeg ikke får had på men et hårstrå kan jeg leve med.

Håper deg forsvinner med noen fler omganger laser.

Skrevet

Jeg har prøvd elektrolyse og der fungerer:-)

Skrevet

Bruker hjemmelaser og har merket stor forskjell. Har kun et hårstrå jeg ikke får had på men et hårstrå kan jeg leve med.

Tar hjemmelaseren de hvite funene også? I så tilfelle hvilket merke?

Skrevet

Lær deg threading!

Anonymous poster hash: e841f...48c

Skrevet

Hi her.. Takk for svar.. Godt jeg ikke er alene😌. Hvilken hjemmelaser anbefaler dere? Pris? Skal Google litt å se på det. Har også hvite dun i tillegg ja. Har vokset overleppa, men føler det blir mer og lengre der også. Sitter i flombelysning med pinsett og forstørrelses speil å sjekker hver dag. Tar tid og blir lei😛. Ser jo ikke at andre har hår heller i det daglige...😐

Skrevet

Hi her.. Takk for svar.. Godt jeg ikke er alene😌. Hvilken hjemmelaser anbefaler dere? Pris? Skal Google litt å se på det. Har også hvite dun i tillegg ja. Har vokset overleppa, men føler det blir mer og lengre der også. Sitter i flombelysning med pinsett og forstørrelses speil å sjekker hver dag. Tar tid og blir lei😛. Ser jo ikke at andre har hår heller i det daglige...😐

Jeg har brukt elektrolyse på haka og det har fungert veldig bra. Gjort hos hudpleier.

Anonymous poster hash: cc04f...faa

Skrevet

Tar hjemmelaseren de hvite funene også? I så tilfelle hvilket merke?

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...