Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Hjelp! Dette er helt krise... Jeg er dødsforelska i en annen enn mannen.. Lengter meg syk etter denne andre.. Sniker på Facebook, blir stum når jeg møter han.. Traff han her om dagen og da var det mange uker siden sist jeg så han. Men det hjelper ikke😞 Ikke vært utro, men har såå lyst...😣 hjelp for en taper jeg er.. Det første jeg sjekker når jeg logger meg på fb er om han er pålogget.., men skriver ikke til han el noe. Anonymous poster hash: b57fa...eca
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Du er en taper ja. Alle kan bli forelsket og betatt. Men istedet for å kjempe mot følelsene og jobbe deg gjennom forelskelsen, så dyrker du den. Du er en egoist og gjør akkurat det motsatte av det som er i din familiens interesse. Hadde du hatt respekt for mannen så ville du ha blokkert denne mannen og gjort alt for å unngå å treffe på ham, snakke med ham osv, istedet for å sjekke om han er pålogget og stalke ham på nett. Du VIL være utro, du. Ingen respekt her, dessverre. Anonymous poster hash: 5c7b2...bc5
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Helt enig med annie over her. Svake mennesker som blir betatt i hytt og pine og tilogmed ønsker å være utro får ingen respekt her heller. Ikke nok med at du tillater deg å drømme om en annen reell person, men du oppsøker og ønsker at det skal bli noe. Hva om han sier at han deler dine ønsker? Ville du vært utro da? Anonymous poster hash: 8849c...5b4
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Er du glad i mannen din? Du burde hatt respekt for han Anonymous poster hash: c4129...bf4
Luksusdyret Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Folk som ØNSKER å være utro er søppel synes jeg. Greit at man kan bli betatt, men å ØNSKE å såre sin egen mann så jævlig ved å være utro? De fleste som er gift ønsker at forelskelsen går over og jobber for at det skal skje, ikke følger flammen på facebook og håper på et knull med ham. Voks opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå