Gå til innhold

Beste tips for å legge neglelakk?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å viser mannen hva han går glipp av å det betyr tar vare på meg selv, så nå skal jeg prøve å legge neglelakk på. Sist jeg la det selv så det ut som om jeg hadde dyppet fingertuppene nedi flasken så tips til hvordan jeg får det pent tas imot med stor takk.

Anonymous poster hash: 2bccd...6d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fil de og pass på at det ikke er noe pussestøv igjen. Skyv bak neglebåndene godt, bløt fingrene i luktet vann så går det lettere. Vask over neglene med fettfjerner. Litt zalovann eller jiff f.eks. Tørk godt av. Legg ett lag med underlakk og to lag med ønsket farge. La det tørke skikkelig mellom lagene. Topp med overlakk og du har fine negler en uke.

Ta deg god tid og ha godt lys. Ikke legg lakken helt ut på siden av neglene. La det være igjen 0,5mm, da unngår du søl og lakken sitter bedre.

Skrevet

Først må du vaske neglene godt, og gjerne tørke over med litt neglelakkfjerner for å fjerne evt. fett. Fil og polér neglene.

Du trenger underlakk, en med farge, og overlakk. Først underlakk, la det tørke helt. Så et TYNT lag med farge, la det tørke helt, mi st ti minutter. Ta på et nytt tynt lag med samme farge. Tørk lenge. Til slutt et lag med blank overlakk. Pass på at du sitter helt i ro,og ikke rør noenting mens du venter (kjedelig!).

Smør evt med håndkrem en god stund etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...