Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har aldri vært noen bloggleser. Men det står så mye om det, så jeg ville prøve. Skjønner at det ulike typer mennesker som skriver, så det gjelder å velge noen som passer en selv. Jeg så på blogginnleggene til "Mamma til Michelle" i kanskje 2 uker. Hun er sikkert hyggelig Men jeg skjønner ikke at det hun skriver får 60 000 personer til å lese hennes innlegg hver dag. Hvorfor? Hun er også åpen om at innleggene (mange av de regner jeg med) er skrevet lang tid i forveien, så det meste er ikke nylig skrevet. Og et innlegg nå nylig; En artikkel om at "Alle står vi på lik linje" -om at vi alle står på likt sted i utgangspunktet og alt avhengig av hva man gjør..... Virkelig? Vet hun er 19 år, men det var ufattelig naivt. Og: Hun og barna ville ha ha godt av tid fra hverandre.. Virkelig? Nei! Og : Gode grunner for å reise alene. Så hun reiste fra barna en uke. Uff, fant fort ut at dette bruker jeg ikke mer tid på. Men hvorfor fenger dette? Hun har blitt såkalt kjendis - og alt hun skriver er interessant? Håper folk klarer å tenke selv. Jeg ble hvertfall ikke imponert. Anonymous poster hash: b8c16...70b
februarprins2013 Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 barn har ikke vondt av og være borte fra foreldrene sine,så lenge de er hos noen de er trygge på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå