Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Hvilken er best? og hvilken av de har my little pony? Noen som vil fortellle? Ser jeg får normal inntekt fremover, og vurderer en av de siden jeg ikke har noe særlig med kanaler (kun de gratise som man får via kabelen). Men så er det, hvilken av de er best, også har jeg ei ponnigal pie som elsker my little pony. Så vil helst at hun blir fornøyd og Orker ikke å tegne avtale med alle de derre før å se hva som er best. Anonymous poster hash: 61af7...11c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 hei du får gratis prøve mnd hos både viaplay og netflix.. da kan du se hvilken av de som datteren din og du liker best og har mest spennende filmer og serier før du velger Anonymous poster hash: e1904...021
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Netflix har ponniene, og - etter min mening - mest innhold for barn under ti. Til voksenmarkedet er det mer en smakssak. Jeg valgte Netflix, men HBO er kanskje den som har det beste utvalget på serier osv. Anonymous poster hash: 4fb9e...f66
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Da må jeg tegne en avtale først, og det er jo flere som HBO og C-more og. Tenkte rett og slett og høre ærfaringer fra andre før jeg tester litt Anonymous poster hash: 61af7...11c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå