Gå til innhold

Følelsene for mannen er døde...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.., følelsene for mannen er helt døde og jeg er så inderlig lei av forholdet.. Bør jeg snakke med mannen om det eller jobbe meg gjennom denne vanskelige perioden alene?

Jeg vil egentlig ut, men har ikke samvittighet for barna eller økonomi til å bli alene...

Anonymous poster hash: 90a80...70c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunikasjon! PRAT med mannen din om dette- dere er to om parforholdet.

Vet jo ingenting om dere eller deres problemer, hva som har gjort at du har mistet følelsene. Men et råd kan jo være parterapi. Det kan løse mange floker å kunne få hjelp til å lære å kommunsiere sammen. Terapi kan jo også i mange tilfeller være en god hjelp for å klare å finne tilbake til hverandre følelsesmessig.

Skrevet

Hva har dere gjort for å gå det bedre sammen?

Her vurderte jeg å gå i 3 år.. Men vi kom oss gjennom det med kommunikasjon og hardt arbeid. Det er jeg veldig glad for!

Anonymous poster hash: 7c449...f4f

Skrevet

Sjeldent det er helt dødt. Men det kan være vanskelig å finne tilbake til følelsene.

Du må involvere mannen. Det går ikke å finne tilbake alene. Fortell ham hva du savner. Hvordan dere hadde det før. Hva kan dere gjøre for å få det sånn igjen? Hvordan kan dere få det fint sammen? Savner du oppmerksomhet? Si det! Vær helt konkret og tydelig. Det blir lettere for ham også å finne veien til ditt hjerte når han vet hva du vil ;)

Hvis det er vanskelig å snakke, så skriv ham et brev. Det fungerte for min venninne, som hadde begynt å lete etter nytt sted å bo. Kort tid etter var de som nyforelsket igjen.

Anonymous poster hash: b109f...fcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...