Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Det har vært mye plager frem til nå i svangerskapet. Først nå har all kvalme og annet tull gitt seg, men magen er stor, øm og tidvis regelrett vond. Men jeg lengter etter å ha sex! Vi har hatt det litt, men overhodet ikke nok. Jeg er redd for at magen skal være i veien. (Vanskelig nok å finne komfortabel sovestilling ) Hvordan var/er det for dere? Vi er store tilhengere av oralsex. Men jeg kan jo ikke akkurat ligge på magen mellom beina heller. Og det er umulig å bøye seg noe særlig fremover... Anonymous poster hash: 7ad15...fa9
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Den du skal utføre oralsex på kan sitte i en stol. Så sitter du på gulvet foran. Ha en pute bak ryggen i stolen, så kommer underlivet lenger frem og du må ikke bøye deg så mye! En lenestol er deilig og behagelig å sitte i mens man får orgasme! Du kan jo ligge? Og evt. stå på alle fire om du orker? På alle fire gir mulighet til oralsex bakfra, fingring, doggystyle! Du kan lene deg på en stol med magen hengende på utsiden av stolen.. Ikke lenge til termin her, og kjenner jeg er utrolig kåt akkurat nå. Mannen vil ikke mer nå, og jeg må respektere det. Men gleder meg til å ta et skikkelig knull igjen!!! Anonymous poster hash: 08055...c6e
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Samboer var ute å spilte fotball med barna i sta. Jeg er utsultet og får ikke nok. Skrev en sms om akkurat hva jeg savnet og hvordan jeg ville prøve av stillinger etc fremover. Han går med halvkram og gleder seg til kvelden!😂 Anonymous poster hash: f7f2e...a38
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Her ble det mye doggy style i 3 trimester. Men når det var 1mnd igjen sa mannen stopp:p Anonymous poster hash: 56145...b26
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Hvorfor sier mennene stopp? Kjenner jeg blir lei meg av sånt. Det hadde jeg taklet dårlig om jeg hadde veldig lyst. Anonymous poster hash: e9330...3af
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Han følte det ble feil. At han stanget mot babyen. Synes det var greit jeg. Han var ærlig på det. Anonymous poster hash: 56145...b26
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Dere er heldig som har sexlyst! Her er det ikke noe lyst, og ikke hatt det på over en mnd! Er i uke 39 nå Anonymous poster hash: d209c...05d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå