Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Har rotfylt en tann, som nå er smertefri og alt er fint. Men tannlegen sa at jeg må ha på en krone, og at det bør settes på innen 3mnd. Jeg har ikke råd til det, har ikke sjans til å få råd heller på lange tider. Er det noen andre som har droppet å sette på krone her? :/ er jo redd for at tannen skal bli ødelagt, men kan det gå bra likevel? Anonymous poster hash: dde7a...23c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Spørs hvilken tann det er. Jeg har to med krone og en uten. Den uten er misfarget. Anonymous poster hash: 97e1a...d15
Gjest Skrekkøgla Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Har en uten som det detter biter av. Skal sette på krone i februar. 😨
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Ikke visdomstann, men den foran. I underkjeven 😕 Anonymous poster hash: dde7a...23c
digger Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg gikk i årevis med mine tre rotfyllinger da jeg ikke visste at jeg måtte ha Krone. Den eldste fyllingen tok 17 år før jeg fikk på krone...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har en rotfylling fra da jeg var16. Den ble grå og er nå bleket, men ellers ok. Og nå er jeg 45. Tannlegen sier den er fin, og at jeg evt må ha krone om den sprekker. Anonymous poster hash: 30590...595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå