Gå til innhold

Krone på rotfyllingen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rotfylt en tann, som nå er smertefri og alt er fint. Men tannlegen sa at jeg må ha på en krone, og at det bør settes på innen 3mnd. Jeg har ikke råd til det, har ikke sjans til å få råd heller på lange tider. Er det noen andre som har droppet å sette på krone her? :/ er jo redd for at tannen skal bli ødelagt, men kan det gå bra likevel?

 

Anonymous poster hash: dde7a...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvilken tann det er. Jeg har to med krone og en uten. Den uten er misfarget.

 

Anonymous poster hash: 97e1a...d15

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Har en uten som det detter biter av. Skal sette på krone i februar. 😨

Skrevet

Ikke visdomstann, men den foran. I underkjeven 😕

 

Anonymous poster hash: dde7a...23c

Skrevet

Jeg gikk i årevis med mine tre rotfyllinger da jeg ikke visste at jeg måtte ha Krone. Den eldste fyllingen tok 17 år før jeg fikk på krone...

Skrevet

Jeg har en rotfylling fra da jeg var16. Den ble grå og er nå bleket, men ellers ok. Og nå er jeg 45. Tannlegen sier den er fin, og at jeg evt må ha krone om den sprekker.

 

Anonymous poster hash: 30590...595

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...