Gå til innhold

Stoler ikke på min nærmeste leder lenger, lang historie, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen av de jeg jobber med visste hvorfor jeg var sykemeldt i 5 uker, fordi vi ikke er verken nære venner eller har kontakt på privaten. Ikke har legen min heller kunne sagt årsaken. Men så sa jeg hvorfor til min leder hvorfor det var nødvendig med så lang sykemelding å nå vet flere på jobben min årsaken til dette. Jeg føler meg såret og skjønner ikke hvorfor dette var hensikten å opplyse de andre om min sykemeldingsårsak?

Jeg bør jo si dette til henne, men hun vil jo såklart nekte for å ha utgitt slike opplysninger om meg til andre ansatte. Så da spør jeg her hvordan bør jeg gå frem så jeg formidler det til henne at det var totalt uakseptabelt å fortelle dette videre uansett om det var en glipp eller ikke?

Anonymous poster hash: 3b85b...8db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der hadde jeg tatt henne hardt. Hun har ikke lov til å fortelle andre noe du forteller til henne. Ja det er faktisk en lov

Anonymous poster hash: 114a2...a89

Skrevet

Vel hun begynte engang å diskutere med meg en annen ansatt som var sykemeldt om at hun hadde planer om å bestride den for hun hadde ikke fått sjansen å diskutert tilrettelegging med den ansatte, dette er lenge siden, men jeg føler hun grafser i mitt privatliv. Må liksom tenke meg nøye om før jeg utleverer personlige opplysninger om meg selv til henne.

Anonymous poster hash: 3b85b...8db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...