Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Hvem er hun sammen med? Ser hun er på besøk hos noen. Anonymous poster hash: 1764a...d59
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Faren til William. Matji tror jeg han heter. Anonymous poster hash: 8b235...b88
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Faren til William, uten å ha William med. Merkelig opplegg...... Anonymous poster hash: 080e1...5ee
Gjest Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Faren til William, uten å ha William med. Merkelig opplegg...... Anonymous poster hash: 080e1...5ee ER vel ikke så merkelig å dra på tur med typen sin uten ungen?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Faren til William, uten å ha William med. Merkelig opplegg...... Anonymous poster hash: 080e1...5ee ER vel ikke så merkelig å dra på tur med typen sin uten ungen? Når far bor langt unna og ser ungen noen ganger i året så jo, da er det litt merkelig ja Anonymous poster hash: 080e1...5ee
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Faren til William, uten å ha William med. Merkelig opplegg...... Anonymous poster hash: 080e1...5ee ER vel ikke så merkelig å dra på tur med typen sin uten ungen? La ikke hun nettopp ut det ene innlegget etter det andre om at hun elsket Jan...? Anonymous poster hash: e2e0e...f15
Gjest Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Faren til William, uten å ha William med. Merkelig opplegg...... Anonymous poster hash: 080e1...5ee ER vel ikke så merkelig å dra på tur med typen sin uten ungen? La ikke hun nettopp ut det ene innlegget etter det andre om at hun elsket Jan...? Anonymous poster hash: e2e0e...f15 Det var vel før han her kom ned til Kypros og var der en uke. Og Jan dro jo hjem fortere enn antatt etter hva jeg skjønner.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #8 Skrevet 18. oktober 2015 Faren til William, uten å ha William med. Merkelig opplegg...... Anonymous poster hash: 080e1...5ee ER vel ikke så merkelig å dra på tur med typen sin uten ungen? La ikke hun nettopp ut det ene innlegget etter det andre om at hun elsket Jan...? Anonymous poster hash: e2e0e...f15 Det var vel før han her kom ned til Kypros og var der en uke. Og Jan dro jo hjem fortere enn antatt etter hva jeg skjønner. En uke er nesten ingenting, de bor i ulike land og William er liten. Men joda, at mor og far får kjærestetid er selvsagt viktigere enn at barnet får treffe sin far så ofte som mulig. Når hun først reiser til barnets far tenker jeg det er selvsagt at barnet blir med. Anonymous poster hash: 080e1...5ee
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Faren til William, uten å ha William med. Merkelig opplegg...... Anonymous poster hash: 080e1...5ee ER vel ikke så merkelig å dra på tur med typen sin uten ungen?La ikke hun nettopp ut det ene innlegget etter det andre om at hun elsket Jan...? Anonymous poster hash: e2e0e...f15 Det var vel før han her kom ned til Kypros og var der en uke. Og Jan dro jo hjem fortere enn antatt etter hva jeg skjønner. Stakkars unger som vokser opp med så mye ustabilitet. Anonymous poster hash: e2e0e...f15
Gjest Skrevet 18. oktober 2015 #10 Skrevet 18. oktober 2015 Det er en annen ting. Men er hennes liv og beslutninger
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #11 Skrevet 18. oktober 2015 Poenget er vel at de ikke er kjærester en gang. Da er det jo litt rart å dra på besøk uten barnet. Anonymous poster hash: 25037...d1c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #12 Skrevet 18. oktober 2015 Det er en annen ting. Men er hennes liv og beslutninger Det er også barna sine liv Anonymous poster hash: 080e1...5ee
Gjest Skrevet 18. oktober 2015 #13 Skrevet 18. oktober 2015 Det er en annen ting. Men er hennes liv og beslutninger Det er også barna sine liv Anonymous poster hash: 080e1...5ee Så klart vil dette kanskje gå utover barna hennes med tiden, om hun igjen vingler med denne typen og andre atter en gang. Har aldri vært noe fan av å ha ulike onkler i barnas liv og involvering med ulike menn. Men meg om det. Håper hun finner roen med denne faren til minstemann
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #14 Skrevet 18. oktober 2015 Litt utenom temaet - men hvordan kan hun egentlig være Norges toppblogger? Det jeg har sett virker som en ungjentes dagbok uten noe substans. Anonymous poster hash: ac825...028
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #15 Skrevet 18. oktober 2015 Håper hun forblir sammen med William's pappa. Ellers er vel hin en toppblogger fordi hun skriver og deler alt. Ikke later som at alt er såå perfekt og rosenrødt som ff gjør f.eks. Anonymous poster hash: 1764a...d59
skjotta Skrevet 18. oktober 2015 #16 Skrevet 18. oktober 2015 Håper hun forblir sammen med William's pappa. Ellers er vel hin en toppblogger fordi hun skriver og deler alt. Ikke later som at alt er såå perfekt og rosenrødt som ff gjør f.eks. Anonymous poster hash: 1764a...d59 Nakenbilder i dusjen hjelper nok også litt...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #17 Skrevet 18. oktober 2015 Håper hun forblir sammen med William's pappa. Ellers er vel hin en toppblogger fordi hun skriver og deler alt. Ikke later som at alt er såå perfekt og rosenrødt som ff gjør f.eks. Anonymous poster hash: 1764a...d59 Eh, deler alt som i å skape spekulasjoner ja. Men hun fremstiller det meste som rosenrødt. Innlegg på få setninger blir lest så lenge hun lager de rette overskriftene. Hun har et elendig skriftspråk. Hun vet hva som gir klikk og lager det. Anonymous poster hash: 8604e...712
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #18 Skrevet 18. oktober 2015 Om hun trenger å finne ut av ting med faren til W så er d jo nærliggende å tro at de reiser alene. Det er jo det beste for alle parter. Gi nå jenta litt slack, hun er 19 år og mye mer forsvarlig enn flesteparten av det som kommer frem på forumet her. Anonymous poster hash: 8b235...b88
Mamma til 2 søte Skrevet 18. oktober 2015 #19 Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Litt utenom temaet - men hvordan kan hun egentlig være Norges toppblogger? Det jeg har sett virker som en ungjentes dagbok uten noe substans. Anonymous poster hash: ac825...028 Det legges titt og ofte ut link og innlegg her om henne. De som legger ut og svarer er tydelig inne på bloggen og sikkert inne enda en gang for å dobbeltsjekke og bekrefte det som står her inne, pluss alle de som ikke har vært å lest, men som da må lese. Så har man sånne som meg, som koser seg med slike tråder om voksne damer som rakker ned på henne og i tillegg betaler lønna hennes 😀 Jeg har ikke noe godt å si om henne da hun lurer leserne sine, er umoden og bruker barna sine på den måten. Dette bekreftes jo bare av det jeg leser om henne som dere har lest på bloggen. Hun har "stakkars meg" syndromet. Får hun mye (litt) negativ tilbakemelding sletter hun bilder osv. Hun står virkelig ikke inne for det hun gjør! Derfor støtter jeg ikke henne og gidder virkelig ikke å betale lønna hennes heller. Endret 18. oktober 2015 av Mamma til 2 søte
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #20 Skrevet 19. oktober 2015 Håper hun forblir sammen med William's pappa. Ellers er vel hin en toppblogger fordi hun skriver og deler alt. Ikke later som at alt er såå perfekt og rosenrødt som ff gjør f.eks. Anonymous poster hash: 1764a...d59 Nakenbilder i dusjen hjelper nok også litt...Eller kan hun vise rompa bar som ff.... Anonymous poster hash: 1764a...d59
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #21 Skrevet 19. oktober 2015 Litt utenom temaet - men hvordan kan hun egentlig være Norges toppblogger? Det jeg har sett virker som en ungjentes dagbok uten noe substans. Anonymous poster hash: ac825...028 Det legges titt og ofte ut link og innlegg her om henne. De som legger ut og svarer er tydelig inne på bloggen og sikkert inne enda en gang for å dobbeltsjekke og bekrefte det som står her inne, pluss alle de som ikke har vært å lest, men som da må lese.Så har man sånne som meg, som koser seg med slike tråder om voksne damer som rakker ned på henne og i tillegg betaler lønna hennes Jeg har ikke noe godt å si om henne da hun lurer leserne sine, er umoden og bruker barna sine på den måten. Dette bekreftes jo bare av det jeg leser om henne som dere har lest på bloggen. Hun har "stakkars meg" syndromet. Får hun mye (litt) negativ tilbakemelding sletter hun bilder osv. Hun står virkelig ikke inne for det hun gjør! Derfor støtter jeg ikke henne og gidder virkelig ikke å betale lønna hennes heller. Enig med deg! Makan til naive innlegg. Synes hun ikke virker som noen god og moden mor når hun reiser fra barna sine, og slik hun generelt snakker. Uff, så leit. Skal hvertfall aldri klikke meg inn på bloggen hennes igjen! Anonymous poster hash: 0532f...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå