Gå til innhold

Dere som ammer

♥MammanTilEnPrinsesse♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står dere opp for å pumpe dere på natta ? Jenta mi våkner mellom 6-7 for å få mat å lurer på om jeg trenger å stå opp sånn i 3 tiden som jeg pleier for å pumpe ? Sliter så med søvn så det tar ett par timer før jeg sovner igjen :(

Helsesøster sa jo første gang jeg snakket med henne at man burde stå opp på natta å pumpe ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri gjort, hvorfor sier hun at du må det? Jeg har bare ammet når barna våknet jeg.

Skrevet

Jeg er ikke sikker på hvorfor jeg skulle gjøre det, men det virker så unødvendig

Skrevet

Ingen grunn til å stå opp om natta så lenge ammingen og melkeproduksjonen fungerer som den skal. Pris deg heller lykkelig over at ungen sover rundt allerede :) Stressende pupping uten grunn ødelegger nok mer enn det gjør bra.

Anonymous poster hash: 35eea...4e6

Skrevet

Ingen grunn til å stå opp om natta så lenge ammingen og melkeproduksjonen fungerer som den skal. Pris deg heller lykkelig over at ungen sover rundt allerede :) Stressende pupping uten grunn ødelegger nok mer enn det gjør bra.

Haha, det er da man ser at man har skrevet en del ammerelatert på telefonen når "pumping" blir korrigert til "pupping". ;)

Skrevet

Ingen grunn til å stå opp om natta så lenge ammingen og melkeproduksjonen fungerer som den skal. Pris deg heller lykkelig over at ungen sover rundt allerede :) Stressende pupping uten grunn ødelegger nok mer enn det gjør bra. Anonymous poster hash: 35eea...4e6

Haha, det er da man ser at man har skrevet en del ammerelatert på telefonen når "pumping" blir korrigert til "pupping". ;)Anonymous poster hash: 35eea...4e6

HAHAHA :D det la jeg ikke merke til engang :P
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Vet ikke om noen andre som har gjort det heller. Hva i all verden skal være poenget med det?!

Skrevet

Hvor gammel er babyen? Hvis hun er veldig liten og du har lite melk kan det være et poeng for å opprettholde produksjonen. Men jeg har aldri gjort det selv.

Skrevet

Hun er 2,5 mnd :)

Kan jeg stoppe med å stå opp på natta da kanskje ?

Skrevet

I en periode ville babyen min kun ha den ene puppen om natten, da stod jeg opp og pumpet den andre etterpå fordi den ellers lakk og sprengte veldig. Og fordi jeg likevel var våken og det var kjekt å ha litt i reserve. ;) Men ellers hadde jeg ikke giddet altså, ser ingen grunn til at det skal være nødvendig.

Anonymous poster hash: 447bf...357
Skrevet

Takk for svar :D da prøver jeg å la vær så får jeg se hvordan det går ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...