Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Hva gjør dere når det blir snø og is ute? Jogger dere ute med pigger, eller er det bedre å løpe inne på tredemølle? Vurderer å kjøpe meg tredemølle, men har faktisk aldri prøvd det før... Hva er best? Anonymous poster hash: 613fe...66a
Berta_78 Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Icebug har glimrende piggsko. Jeg liker faktisk aller best å jogge om vinteren - kaldt, friskt og færre folk ute :-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Tredemølle er kjedelig. Anonymous poster hash: eb86e...90d
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Når jeg fortsatt kunne løpe løp jeg med pigger. Mye mindre folk i lysløypa ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg gjør begge deler. Bruker pigger for løping på mine vanlige joggesko. Det er litt tyngre, men veldig god trening. Tredemølle er god investering for en løper uansett. Mølle trenger absolutt ikke være kjedelig. Anonymous poster hash: 7b41c...9e4
Mpus Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Elsker mine asics med pigger. Nesten så jeg gleder meg til det blir glatt 😄
MerraSomGår Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Hvilke er det? Jeg vil også ha pigger til vinteren, men har aldri kjøpt eller prøvd det før. Elsker mine asics med pigger. Nesten så jeg gleder meg til det blir glatt 😄
frk Nilsen Skrevet 18. oktober 2015 #8 Skrevet 18. oktober 2015 Har pigger, mye bedre å løpe ute enn inne på mølle, mølle er gørr kjedelig
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Har piggsko , men løper ofte ute på vinteren med mine vanlige løpesko også, litt avh av underlaget - blir faktisk ikke så glatt som jeg trodde. Så anbefaler deg å teste litt. Man kan betale ca 200 kr for å pigge sko, så det tenkte jeg gjøre på reserveskoene mine til vinteren.... Anonymous poster hash: 63a0b...e2d
Serepta Skrevet 18. oktober 2015 #10 Skrevet 18. oktober 2015 Icebug med pigger. Mølle er kjeeeedelig!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #11 Skrevet 18. oktober 2015 Har piggsko , men løper ofte ute på vinteren med mine vanlige løpesko også, litt avh av underlaget - blir faktisk ikke så glatt som jeg trodde. Så anbefaler deg å teste litt. Man kan betale ca 200 kr for å pigge sko, så det tenkte jeg gjøre på reserveskoene mine til vinteren.... Anonymous poster hash: 63a0b...e2d Hvor kan man pigge sko, sportsbutikker? Selv bruker jeg løpebrodder Anonymous poster hash: 64ac7...9d0
Mpus Skrevet 18. oktober 2015 #12 Skrevet 18. oktober 2015 Hvilke er det? Jeg vil også ha pigger til vinteren, men har aldri kjøpt eller prøvd det før. Elsker mine asics med pigger. Nesten så jeg gleder meg til det blir glatt 😄 Nå måtte jeg bort i skapet og sjekke. De heter noe sånt som gel-fujisetsu gtx. Gikk på en stor sportsbutikk og valgte den som satt best på foten. De hadde ganske mange å velge i mellom. Liker de mye bedre enn de broddene jeg brukte før.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #14 Skrevet 18. oktober 2015 Løper med pigger. Har sånne rosa som man tar utenpå skoen. Nå bor jeg riktignok i Bergen, så de piggene er ikke mye brukt. Anbefaler deg å prøve mølle før du kjøper egen, hvert fall! Min knær og ankler dør av mølle, men ikke av å løpe utendørs Anonymous poster hash: fe19f...d45
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #15 Skrevet 18. oktober 2015 Har piggsko , men løper ofte ute på vinteren med mine vanlige løpesko også, litt avh av underlaget - blir faktisk ikke så glatt som jeg trodde. Så anbefaler deg å teste litt. Man kan betale ca 200 kr for å pigge sko, så det tenkte jeg gjøre på reserveskoene mine til vinteren.... Anonymous poster hash: 63a0b...e2d Hvor kan man pigge sko, sportsbutikker? Selv bruker jeg løpebrodder Anonymous poster hash: 64ac7...9d0 Sportsbutikker ja Anonymous poster hash: 63a0b...e2d
MerraSomGår Skrevet 18. oktober 2015 #16 Skrevet 18. oktober 2015 Hvilke er det? Jeg vil også ha pigger til vinteren, men har aldri kjøpt eller prøvd det før. Elsker mine asics med pigger. Nesten så jeg gleder meg til det blir glatt 😄 Nå måtte jeg bort i skapet og sjekke. De heter noe sånt som gel-fujisetsu gtx. Gikk på en stor sportsbutikk og valgte den som satt best på foten. De hadde ganske mange å velge i mellom. Liker de mye bedre enn de broddene jeg brukte før.takk for svar! Skal sjekke det ut.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #17 Skrevet 18. oktober 2015 Hvilken icebug modell har dere? og hvordan er de på str??? Anonymous poster hash: 63a0b...e2d
Mpus Skrevet 18. oktober 2015 #18 Skrevet 18. oktober 2015 Hvilke er det? Jeg vil også ha pigger til vinteren, men har aldri kjøpt eller prøvd det før. Elsker mine asics med pigger. Nesten så jeg gleder meg til det blir glatt 😄 Nå måtte jeg bort i skapet og sjekke. De heter noe sånt som gel-fujisetsu gtx. Gikk på en stor sportsbutikk og valgte den som satt best på foten. De hadde ganske mange å velge i mellom. Liker de mye bedre enn de broddene jeg brukte før.takk for svar! Skal sjekke det ut. God vinter-løpetur 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå