Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 I går tok jeg med barna til mine foreldres hus (de er borte) fordi min mann skulle henge med kompiser hjemme fra kl 14.30. Jeg var syk, men sa at det skulle jeg selvsagt gjøre fordi det var lenge siden han hadde kunne gjort det. Vi har begge nye jobber som vi har hatt det travelt med og to barn som krever sitt. Kl 19 får jeg beskjed om at de var ferdige fordi ene kompisen ikke kunne mer. Veldig synd syntes jeg, og sporte om han ville være alene på kvelden og til i dag eller om han ville se film med meg. Bare kom hjem dere ja, skrev han. Ok, da tolket jeg det som at han ville se film med meg. Skrev at han kunne være i kjelleretasjen og låse døra, så kunne jeg ta meg av kveldsmat og legging av barna. Vi koset oss med kvelds, lesing og synging før barna la seg. Glad og klar for litt kveldskos og film gikk jeg ned til han. Full og sinna sto han der. Var skuffa og sint fordi jeg kom hjem med barna når han skulle være alene. Ehm, joda. Men det hadde jeg jo spurt om, OG sagt at han selvsagt kunne få alenekveld om han ønsket. Jeg sa han kunne bare bli nede om han ønsket, han kunne slappe av med film alene. Men neida, han var så skuffa over meg. Og han hadde sånt behov for alenetid noen dager. Æh, du fikk to dager alene for fire dager siden. Ja, men han hadde mer behov. Og følte vi gikk oppi hverandre. (Vi har sett hverandre et par timer 2 kvelder denne uka) som sagt har vi nye jobber som krever litt, og barna med fritidsaktiviteter. Han gir seg ikke, og sier han må ha alenetid. Greit det altså, jeg sa til han at han kunne jo kanskje reise bort med kompisene neste helg om han ville. Mer kjeft fikk jeg faktisk:p jeg skjønte ingenting. Min vanligvis så snille mann var ikke til å kjenne igjen. I morges fant jeg altså grunnen. Han hadde drukket sprit med kompisene. Og han tåler IKKE sprit. For ett år siden ble vi enige om at han ikke skulle røre sprit igjen fordi han da ble frekk og ufin mot meg. Jeg sa at nok var nok. Og han sluttet med det. Kunne han ikke bare sagt at han skulle være alene da når han hadde drukket sprit, og så oppført seg!? Da hadde jeg jo ikke sagt noe! Jeg SPURTE jo. Sukk! Jeg har bein i nesa altså, og finner meg ikke i slik oppførsel. Men jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si til han nå. Men noen dager helt alene skal han jaggu få for nå skal jeg og barna overnatte hos besteforeldre og kose oss. (Planlagt overnatting). Anonymous poster hash: 4fc91...4fb
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 jeg er redd han kan ha et alkoholproblem:( hvordan ta tak i noe slikt? Anonymous poster hash: 4fc91...4fb
Mia_73 Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Du vet at fulle folk som regel sier nettopp det de vanligvis kun tenker? Ikke spesielt bra det han sa. At han er fullstendig urimelig er jeg enig i, han har 2 barn og dermed er egentid begrenset og verdifult, og så skal den også deles slik at du også får litt, ikke bare han. Jeg hadde nok tatt en skikkelig prat med ham når han var edru.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Blir så lei av å høre det der: han tåler ikke sprit! Det er så mange av konene her som sier det. sprit endrer ikke personligheten, den får den bare lettere frem. Det er ikke fordi de ikke tåler sprit, det er fordi sprit fjerner bremsen. Det er fremdeles de som snakker/handler. "han slo meg bare fordi han drakk sprit, han tåler det ikke" "han ble så sint fordi han drakk sprit" "det er pga spriten han havner i trøbbel". Greit spriten slipper villdyret ut, men det er ingen unnskyldning og det ligger i dem uansett. Anonymous poster hash: b370a...c7a
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Skjønner at han mener det ja. Og vi har snakket om det før at han synes det er tungt med så lite alenetid som han kaller det. Men der vet han selv at han er urimelig. Han bare skjønner det ikke de få gangene han blir full som i går. Jeg kan jo ikke gå med på at han skal være alene et par dager i uka, fordi han mener han har behov. Han gjør det han vil om kveldene, han bare kommer seg ikke ut til å gjøre noe. Da kan jo ikke jeg klandres for det. Jeg tar en ny prat med han i kveld. Jeg finner meg uansett ikke i å bli pratet til på den måten når jeg prøver å hjelpe til og stille opp. Anonymous poster hash: 4fc91...4fb
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg hadde aldri akseptert å bli behandlet sånn. Jeg hadde rett og slett ikke blitt i forholdet dersom oppførselen gjentok seg. At man har drukket alkohol unnskylder det ikke. Anonymous poster hash: d5080...f34
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 I går tok jeg med barna til mine foreldres hus (de er borte) fordi min mann skulle henge med kompiser hjemme fra kl 14.30. Jeg var syk, men sa at det skulle jeg selvsagt gjøre fordi det var lenge siden han hadde kunne gjort det. Vi har begge nye jobber som vi har hatt det travelt med og to barn som krever sitt. Kl 19 får jeg beskjed om at de var ferdige fordi ene kompisen ikke kunne mer. Veldig synd syntes jeg, og sporte om han ville være alene på kvelden og til i dag eller om han ville se film med meg. Bare kom hjem dere ja, skrev han. Ok, da tolket jeg det som at han ville se film med meg. Skrev at han kunne være i kjelleretasjen og låse døra, så kunne jeg ta meg av kveldsmat og legging av barna. Vi koset oss med kvelds, lesing og synging før barna la seg. Glad og klar for litt kveldskos og film gikk jeg ned til han. Full og sinna sto han der. Var skuffa og sint fordi jeg kom hjem med barna når han skulle være alene. Ehm, joda. Men det hadde jeg jo spurt om, OG sagt at han selvsagt kunne få alenekveld om han ønsket. Jeg sa han kunne bare bli nede om han ønsket, han kunne slappe av med film alene. Men neida, han var så skuffa over meg. Og han hadde sånt behov for alenetid noen dager. Æh, du fikk to dager alene for fire dager siden. Ja, men han hadde mer behov. Og følte vi gikk oppi hverandre. (Vi har sett hverandre et par timer 2 kvelder denne uka) som sagt har vi nye jobber som krever litt, og barna med fritidsaktiviteter. Han gir seg ikke, og sier han må ha alenetid. Greit det altså, jeg sa til han at han kunne jo kanskje reise bort med kompisene neste helg om han ville. Mer kjeft fikk jeg faktisk:p jeg skjønte ingenting. Min vanligvis så snille mann var ikke til å kjenne igjen. I morges fant jeg altså grunnen. Han hadde drukket sprit med kompisene. Og han tåler IKKE sprit. For ett år siden ble vi enige om at han ikke skulle røre sprit igjen fordi han da ble frekk og ufin mot meg. Jeg sa at nok var nok. Og han sluttet med det. Kunne han ikke bare sagt at han skulle være alene da når han hadde drukket sprit, og så oppført seg!? Da hadde jeg jo ikke sagt noe! Jeg SPURTE jo. Sukk! Jeg har bein i nesa altså, og finner meg ikke i slik oppførsel. Men jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si til han nå. Men noen dager helt alene skal han jaggu få for nå skal jeg og barna overnatte hos besteforeldre og kose oss. (Planlagt overnatting). Anonymous poster hash: 4fc91...4fb Når min drikker sprit slår han meg... For ingen som helst grunn! Har gitt ham et ultimatum! Aldri mer drikk sprit, da flytter jeg og barna! Han har ikke drukket sprit på flere år nå, så det hjalp håper jeg! Anbefaler deg å gjøre det samme, hvis du mener dette er et stort problem! Jeg hadde ikke takla det iallfall! Anonymous poster hash: e21cb...ce5
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #8 Skrevet 18. oktober 2015 Blir så lei av å høre det der: han tåler ikke sprit! Det er så mange av konene her som sier det. sprit endrer ikke personligheten, den får den bare lettere frem. Det er ikke fordi de ikke tåler sprit, det er fordi sprit fjerner bremsen. Det er fremdeles de som snakker/handler. "han slo meg bare fordi han drakk sprit, han tåler det ikke" "han ble så sint fordi han drakk sprit" "det er pga spriten han havner i trøbbel". Greit spriten slipper villdyret ut, men det er ingen unnskyldning og det ligger i dem uansett. Anonymous poster hash: b370a...c7a Han har aldri slått meg verken edru, eller full på øl! Han blir lett sinna, ja, men slår ikke. Går fint an å skylde på spriten! Noen tåler det bare ikke! Anonymous poster hash: e21cb...ce5
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Blir så lei av å høre det der: han tåler ikke sprit! Det er så mange av konene her som sier det. sprit endrer ikke personligheten, den får den bare lettere frem. Det er ikke fordi de ikke tåler sprit, det er fordi sprit fjerner bremsen. Det er fremdeles de som snakker/handler. "han slo meg bare fordi han drakk sprit, han tåler det ikke" "han ble så sint fordi han drakk sprit" "det er pga spriten han havner i trøbbel". Greit spriten slipper villdyret ut, men det er ingen unnskyldning og det ligger i dem uansett. Anonymous poster hash: b370a...c7a Han har aldri slått meg verken edru, eller full på øl! Han blir lett sinna, ja, men slår ikke. Går fint an å skylde på spriten! Noen tåler det bare ikke! Anonymous poster hash: e21cb...ce5 De tåler det ikke er bare en annen måte å si at: de klarer ikke tøyle det de har inni seg hele tiden. Når de drikker sprit kommer det frem. De er sånn, med eller uten spriten, men det kommer lettere frem med sprit i kroppen. Anonymous poster hash: b370a...c7a
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #10 Skrevet 18. oktober 2015 Blir så lei av å høre det der: han tåler ikke sprit! Det er så mange av konene her som sier det. sprit endrer ikke personligheten, den får den bare lettere frem. Det er ikke fordi de ikke tåler sprit, det er fordi sprit fjerner bremsen. Det er fremdeles de som snakker/handler. "han slo meg bare fordi han drakk sprit, han tåler det ikke" "han ble så sint fordi han drakk sprit" "det er pga spriten han havner i trøbbel". Greit spriten slipper villdyret ut, men det er ingen unnskyldning og det ligger i dem uansett. Anonymous poster hash: b370a...c7a Han har aldri slått meg verken edru, eller full på øl! Han blir lett sinna, ja, men slår ikke. Går fint an å skylde på spriten! Noen tåler det bare ikke! Anonymous poster hash: e21cb...ce5 De tåler det ikke er bare en annen måte å si at: de klarer ikke tøyle det de har inni seg hele tiden. Når de drikker sprit kommer det frem. De er sånn, med eller uten spriten, men det kommer lettere frem med sprit i kroppen. Anonymous poster hash: b370a...c7a Ja, men det er jo ikke framme hele tiden, kun når han drikke sprit, ergo han tåler ikke sprit! Hva er poenget med å drive å kverulere? Blir sprø av det! Anonymous poster hash: e21cb...ce5
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #11 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg ville vurdert å gi ham enda mere alenetid - type et par uker av gangen... Anonymous poster hash: 04c77...9b7
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #12 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg hadde nok gitt han veeeldig mye alenetid. Resten av livet tror jeg.... Anonymous poster hash: f4731...f61
nasse nøffen Skrevet 18. oktober 2015 #13 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg kan lett si at jeg IKKE tåler sprit... Fordi at jeg blir hakket fullere enn om jeg drikker øl. Da jeg og min mann ble sammen tvang han meg til å slutte drikke sprit på fest, eller så hadde han ikke villet være sammen med meg. Jeg blir spik spenna gæærn. Sint for alt, tolker alle situasjoner helt feil osv. Så at fylla har skylda er lov å si, men da må man jo lære av det selvfølgelig. Og gi seg med drikkingen. Det er ikke innholdet i spriten, men at man blir fullere enn med annen alkohol
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #14 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg kan lett si at jeg IKKE tåler sprit... Fordi at jeg blir hakket fullere enn om jeg drikker øl. Da jeg og min mann ble sammen tvang han meg til å slutte drikke sprit på fest, eller så hadde han ikke villet være sammen med meg. Jeg blir spik spenna gæærn. Sint for alt, tolker alle situasjoner helt feil osv. Så at fylla har skylda er lov å si, men da må man jo lære av det selvfølgelig. Og gi seg med drikkingen. Det er ikke innholdet i spriten, men at man blir fullere enn med annen alkohol Samme her.. Sprit er gift for meg! Sluttet med det for maaange år siden. Ble sint, gråt, va ufordragelig mot folk og rett og slett uspiselig:-( så noen tåler faktisk ikke sprit. Anonymous poster hash: 1bde3...07c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #15 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg kan lett si at jeg IKKE tåler sprit... Fordi at jeg blir hakket fullere enn om jeg drikker øl. Da jeg og min mann ble sammen tvang han meg til å slutte drikke sprit på fest, eller så hadde han ikke villet være sammen med meg. Jeg blir spik spenna gæærn. Sint for alt, tolker alle situasjoner helt feil osv. Så at fylla har skylda er lov å si, men da må man jo lære av det selvfølgelig. Og gi seg med drikkingen. Det er ikke innholdet i spriten, men at man blir fullere enn med annen alkohol Samme her.. Sprit er gift for meg! Sluttet med det for maaange år siden. Ble sint, gråt, va ufordragelig mot folk og rett og slett uspiselig:-( så noen tåler faktisk ikke sprit. Anonymous poster hash: 1bde3...07c What she said! 👆🏼😒 Anonymous poster hash: 6c68c...d12
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #16 Skrevet 18. oktober 2015 Dere trenger tydeligvis parterapi om dere skal ha noen sjanse å redde forholdet, Hi. For den mannen din trenger så mye "alenetid" at noe er galt. Er han syk, har han f.eks. vært hos legen og tatt en full sjekk siden han er så sliten? Om han ikke er syk, hva gjør han for å takle hverdagen bedre? Er han utrent så kan det hjelpe å begynne å trene. Er han overvektig eller har et usunt kosthold, da vil kostendringer bedre formen. Om han "bare" sliter med stress må han finne måter å takle dette. Psykolog, meditasjon, yoga... noe som kan fungere for ham. Er det ting i forholdet som ikke fungerer, da må han også si fra om dette slik at dere kan jobbe med det. Så må dere to sammen finne måter å få hverdagen til å fungere bedre. Og om han ikke greier å holde seg unna sprit, da får han vurdere å bli helt avholds siden han ikke greier å bare drikke øl/vin hvis han først begynner å drikke. At kompisene drikker betyr ingenting hvis han selv ikke greier å ha kontroll over sin drikking. Anonymous poster hash: 2e5f3...1e8
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #17 Skrevet 18. oktober 2015 Takk for hyggelig svar. Han sliter ikke med at han må drikke sprit altså. Han gjorde det siste gang for ett år siden. Så igjen i går. Han drikker vanligvis 4-5 øl når han er med kompiser, uten at han blir slik som i går. Problemet mitt er vel ikke det at han drakk sprit egentlig. Men det som følger av det, og som jeg også vet stemmer. Fikk tatt et ordentlig oppgjør i dag og sagt at om han føler et så stort behov for alenetid, skal han få det. Da kan han få flytte ut. Ikke misforstå, han skal ikke henge hjemme konstant. Han fikk beskjed om å ta tak i problemene sine som er stress med ny jobb, han har ikke trent på 6 mnd, og han har ikke bra nok kost. Så jeg mistenker at han føler seg nedstemt. Noe jeg også blir om jeg ikke får trent eller spiser godt nok. Han ba om unnskyldning atter en gang og sa at han skal ta tak. Så vil det vise seg om han får det til. Håper i alle fall på å få tilbake den gode og snille mannen min. Anonymous poster hash: 4fc91...4fb
nasse nøffen Skrevet 18. oktober 2015 #18 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg kan lett si at jeg IKKE tåler sprit... Fordi at jeg blir hakket fullere enn om jeg drikker øl. Da jeg og min mann ble sammen tvang han meg til å slutte drikke sprit på fest, eller så hadde han ikke villet være sammen med meg. Jeg blir spik spenna gæærn. Sint for alt, tolker alle situasjoner helt feil osv. Så at fylla har skylda er lov å si, men da må man jo lære av det selvfølgelig. Og gi seg med drikkingen. Det er ikke innholdet i spriten, men at man blir fullere enn med annen alkohol Samme her.. Sprit er gift for meg! Sluttet med det for maaange år siden. Ble sint, gråt, va ufordragelig mot folk og rett og slett uspiselig:-( så noen tåler faktisk ikke sprit. Anonymous poster hash: 1bde3...07c hehe,,, ja det er ille altså... Jeg ble en sykelig sjalu kjærring. Helt gal... Kastet mursten etter taxien, ville slåss, så bråka og slengte dritt til alle. Og jeg SLO... herregud, kjenner jeg rødmer bare av tanken på det nå=( Laget drama overalt, grinte og bærte meg... Husker jeg nettopp hadde møtt min nåværende mann. Også feiret vi hans 30 års dag. Inne på en restaurant vi skulle skulle spise gikk han bort til et bord med 5 jenter/damer. Og jeg kom fykende etterpå, gapet og kjeftet, sa han dret i meg og bare skulle sjekke alle damene han kom over... Stakkars mann, det var storesøstrene til venner av han. Og han hadde stått og fortalt hvor glad han var i meg.. øhhh å der kom jeg som heksa sjæl... hjelp, jeg måtte bare gi meg med å bli så dritings. Og da hjalp det å kutte ut spriten.. Heldigvis er det uhyre sjelden det bikker over nå=)
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2015 #19 Skrevet 18. oktober 2015 Blir så lei av å høre det der: han tåler ikke sprit! Det er så mange av konene her som sier det. sprit endrer ikke personligheten, den får den bare lettere frem. Det er ikke fordi de ikke tåler sprit, det er fordi sprit fjerner bremsen. Det er fremdeles de som snakker/handler. "han slo meg bare fordi han drakk sprit, han tåler det ikke" "han ble så sint fordi han drakk sprit" "det er pga spriten han havner i trøbbel". Greit spriten slipper villdyret ut, men det er ingen unnskyldning og det ligger i dem uansett. Anonymous poster hash: b370a...c7a Han har aldri slått meg verken edru, eller full på øl! Han blir lett sinna, ja, men slår ikke. Går fint an å skylde på spriten! Noen tåler det bare ikke! Anonymous poster hash: e21cb...ce5 De tåler det ikke er bare en annen måte å si at: de klarer ikke tøyle det de har inni seg hele tiden. Når de drikker sprit kommer det frem. De er sånn, med eller uten spriten, men det kommer lettere frem med sprit i kroppen. Anonymous poster hash: b370a...c7a Ja, men det er jo ikke framme hele tiden, kun når han drikke sprit, ergo han tåler ikke sprit! Hva er poenget med å drive å kverulere? Blir sprø av det! Anonymous poster hash: e21cb...ce5 Spiller det noen rolle? Hvis du blir plaget av hans fylleatferd, hva får deg til å akseptere det? Denne mannen trenger 40 år med alenetid...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #20 Skrevet 18. oktober 2015 Takk for hyggelig svar. Han sliter ikke med at han må drikke sprit altså. Han gjorde det siste gang for ett år siden. Så igjen i går. Han drikker vanligvis 4-5 øl når han er med kompiser, uten at han blir slik som i går. Problemet mitt er vel ikke det at han drakk sprit egentlig. Men det som følger av det, og som jeg også vet stemmer. Fikk tatt et ordentlig oppgjør i dag og sagt at om han føler et så stort behov for alenetid, skal han få det. Da kan han få flytte ut. Ikke misforstå, han skal ikke henge hjemme konstant. Han fikk beskjed om å ta tak i problemene sine som er stress med ny jobb, han har ikke trent på 6 mnd, og han har ikke bra nok kost. Så jeg mistenker at han føler seg nedstemt. Noe jeg også blir om jeg ikke får trent eller spiser godt nok. Han ba om unnskyldning atter en gang og sa at han skal ta tak. Så vil det vise seg om han får det til. Håper i alle fall på å få tilbake den gode og snille mannen min. Anonymous poster hash: 4fc91...4fb Da benytter du sjansen nå - still krav til ham. Deriblant at han går til legen og snakker om hvordan han har det og får tatt nødvendige blodprøver. At han begynner å spise ordentlig igjen og at han også begynner å trene igjen. Han kan kombinere behovet for alenetid med det å trene om han vil. Om han får alenetid så vil deg jo ikke gjøre noe med problemet - at han ikke tar vare på seg selv etter at han startet i ny jobb. Så bruk denne episoden for alt den er verdt til å få til en positiv forandring. Og du, det ER et problem at han drikker sprit når han ikke kan oppføre seg med sprit i kroppen! Men om dere gjør det på riktig måte fremover så kan denne siste episoden med spritdrikking og det som skjedde etterpå snus konstruktivt og føre med seg noe positivt. Lykke til Anonymous poster hash: 2e5f3...1e8
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #21 Skrevet 19. oktober 2015 Tusen takk for fint svar. Ja, jeg tok et skikkelig oppgjør med han og stilte krav til han. Han har vært veldig spak i ettermiddag. Utfra handlingene hans ser jeg at jeg har fått satt i gang tankeprosessen hos han. Men det gjelder bare at endringene er varige. Jeg fikk snakket godt ut med han også om at han er egoistisk til tider, og må kunne endre på det. han må kunne se MEG og mine behov også. For barna er han fantastisk med. Anonymous poster hash: 4fc91...4fb
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #22 Skrevet 19. oktober 2015 Blir så lei av å høre det der: han tåler ikke sprit! Det er så mange av konene her som sier det. sprit endrer ikke personligheten, den får den bare lettere frem. Det er ikke fordi de ikke tåler sprit, det er fordi sprit fjerner bremsen. Det er fremdeles de som snakker/handler. "han slo meg bare fordi han drakk sprit, han tåler det ikke" "han ble så sint fordi han drakk sprit" "det er pga spriten han havner i trøbbel". Greit spriten slipper villdyret ut, men det er ingen unnskyldning og det ligger i dem uansett. Anonymous poster hash: b370a...c7a Han har aldri slått meg verken edru, eller full på øl! Han blir lett sinna, ja, men slår ikke. Går fint an å skylde på spriten! Noen tåler det bare ikke! Anonymous poster hash: e21cb...ce5 De tåler det ikke er bare en annen måte å si at: de klarer ikke tøyle det de har inni seg hele tiden. Når de drikker sprit kommer det frem. De er sånn, med eller uten spriten, men det kommer lettere frem med sprit i kroppen. Anonymous poster hash: b370a...c7a Ja, men det er jo ikke framme hele tiden, kun når han drikke sprit, ergo han tåler ikke sprit! Hva er poenget med å drive å kverulere? Blir sprø av det! Anonymous poster hash: e21cb...ce5 Spiller det noen rolle? Hvis du blir plaget av hans fylleatferd, hva får deg til å akseptere det?Denne mannen trenger 40 år med alenetid... Æh.. Jeg har ikke akseptert det, jeg gav ham et ultimatum, og han valgte å slutte å drikke sprit! Hvordan er det å akseptere det? Anonymous poster hash: e21cb...ce5
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #23 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg er en av de anonyme lenger oppe i tråden som ikke tåler sprit. Og det er IKKE sånn at mine ekte sider kom frem når jeg drakk! Jeg er snill , god og smart. Med sprit innabords ble jeg en jævla drittkjærring som kunne gråte i det ene øyeblikket og danse på bordet i neste, så ja! Enkelte tåler det ikke. Mannen din er nok en av de og veldig fint at du har satt ned foten. Jeg tviler ikke på At han er en bra mann, men ta tilbake litt kontroll så ordner det seg nok skal du se:-) alle må få en sjangs eller tre til å forandre seg:-) Anonymous poster hash: 1bde3...07c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå