Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 I går tok jeg med barna til mine foreldres hus (de er borte) fordi min mann skulle henge med kompiser hjemme fra kl 14.30. Jeg var syk, men sa at det skulle jeg selvsagt gjøre fordi det var lenge siden han hadde kunne gjort det. Vi har begge nye jobber som vi har hatt det travelt med og to barn som krever sitt. Kl 19 får jeg beskjed om at de var ferdige fordi ene kompisen ikke kunne mer. Veldig synd syntes jeg, og sporte om han ville være alene på kvelden og til i dag eller om han ville se film med meg. Bare kom hjem dere ja, skrev han. Ok, da tolket jeg det som at han ville se film med meg. Skrev at han kunne være i kjelleretasjen og låse døra, så kunne jeg ta meg av kveldsmat og legging av barna. Vi koset oss med kvelds, lesing og synging før barna la seg. Glad og klar for litt kveldskos og film gikk jeg ned til han. Full og sinna sto han der. Var skuffa og sint fordi jeg kom hjem med barna når han skulle være alene. Ehm, joda. Men det hadde jeg jo spurt om, OG sagt at han selvsagt kunne få alenekveld om han ønsket. Jeg sa han kunne bare bli nede om han ønsket, han kunne slappe av med film alene. Men neida, han var så skuffa over meg. Og han hadde sånt behov for alenetid noen dager. Æh, du fikk to dager alene for fire dager siden. Ja, men han hadde mer behov. Og følte vi gikk oppi hverandre. (Vi har sett hverandre et par timer 2 kvelder denne uka) som sagt har vi nye jobber som krever litt, og barna med fritidsaktiviteter. Han gir seg ikke, og sier han må ha alenetid. Greit det altså, jeg sa til han at han kunne jo kanskje reise bort med kompisene neste helg om han ville. Mer kjeft fikk jeg faktisk:p jeg skjønte ingenting. Min vanligvis så snille mann var ikke til å kjenne igjen. I morges fant jeg altså grunnen. Han hadde drukket sprit med kompisene. Og han tåler IKKE sprit. For ett år siden ble vi enige om at han ikke skulle røre sprit igjen fordi han da ble frekk og ufin mot meg. Jeg sa at nok va