Gå til innhold

Hjelp meg. Alkoholforgiftning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har drukket en viss mengde alkohol i kveld. Ikke mer enn han vanligvis ville gjort på fest. Og ikke noe utenom det vanlige, ikke mye forskjellig typer alkohol. Men han ble plutselig så full at han ikke klarte og gå, klarer såvidt og prate, spyr, han sier selv at noe er galt. Jeg også føler noe er galt, da jeg aldri har sett han sånn før. Hva kan det være? Må jeg ringe sykebi? Har fått han i seng, men er bekymret.

Anonymous poster hash: 5473f...be2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv giftsentralen?

Anonymous poster hash: c9ae2...b9a
Skrevet

prøv giftsentralen?

Anonymous poster hash: c9ae2...b9a

Vil ikke virke hysterisk. Har bare aldri sett han sånn før. Det er veldig ekkelt dette. Kan prøve gift sentralen.

Skrevet

Om han spyr så er jo det et godt tegn å dem hadde gjort samme som kroppen hans selv nå har gjort automatisk, pumpet han. Det er når dem ikke svarer deg eller ikke klarer å føre en samtale, blir apatisk å rett å slett ikke klarer å få kontakt med han du skal bekymre deg.

Jeg tror ikke du har grunn til bekymring så lenge han spydde, men en samtale til legevakten skader jo ikke :-)

Skrevet

Du ringer legevakten, selvfølgelig!

Om han, som Pashla nevner, har fått i seg metanol så står det om tid for han, så ikke vent med å kontakte legevakten, eller helst få ham dit så fort som mulig slik at de kan undersøke ham!

Anonymous poster hash: 7801a...ad2
Skrevet

Da har jeg snakket med både giftsentral og legevakt. Og jeg skal "bare" følge med han i timene fremover.

Skrevet

Da har jeg snakket med både giftsentral og legevakt. Og jeg skal "bare" følge med han i timene fremover.

Bra du har ringt. Blir kanskje ikke så mye søvn på deg i natt :/

Er alkoholen han har drukket kjøpt på polet? Hvis ikke ta vare på resten og få den ev. analysert - spesielt om det skulle være smuglersprit.

Skrevet

Er alkoholen han har drukket kjøpt på polet? Hvis ikke ta vare på resten og få den ev. analysert - spesielt om det skulle være smuglersprit.

Vi har dratt fra lokalet. Vi var en gjeng på et arrangement som delte flasker. Det var kjøpt polet alt sammen. Godt og ha snakket noen ihvertfall. Fikk beskjed om og ringe igjen hvis det var noe. :) Ikke godt når mannen har det vondt, og ikke klarer og ta vare på seg selv.

Gjest Antarctica
Skrevet

Da har jeg snakket med både giftsentral og legevakt. Og jeg skal "bare" følge med han i timene fremover.Anonymous poster hash: 5473f...be2

Er alkoholen han har drukket kjøpt på polet? Hvis ikke ta vare på resten og få den ev. analysert - spesielt om det skulle være smuglersprit.Anonymous poster hash: 7801a...ad2

Vi har dratt fra lokalet. Vi var en gjeng på et arrangement som delte flasker. Det var kjøpt polet alt sammen. Godt og ha snakket noen ihvertfall. Fikk beskjed om og ringe igjen hvis det var noe. :) Ikke godt når mannen har det vondt, og ikke klarer og ta vare på seg selv. Anonymous poster hash: 5473f...be2

Går han på noen andre ting, f eks medisiner? Enkelte typer antibiotika, f eks Flagyl, gir merkelige utslag når man kombinerer dem med alkohol.

Skrevet

Da har jeg snakket med både giftsentral og legevakt. Og jeg skal "bare" følge med han i timene fremover.Anonymous poster hash: 5473f...be2

Er alkoholen han har drukket kjøpt på polet? Hvis ikke ta vare på resten og få den ev. analysert - spesielt om det skulle være smuglersprit.Anonymous poster hash: 7801a...ad2

Vi har dratt fra lokalet. Vi var en gjeng på et arrangement som delte flasker. Det var kjøpt polet alt sammen. Godt og ha snakket noen ihvertfall. Fikk beskjed om og ringe igjen hvis det var noe. :) Ikke godt når mannen har det vondt, og ikke klarer og ta vare på seg selv. Anonymous poster hash: 5473f...be2
Går han på noen andre ting, f eks medisiner? Enkelte typer antibiotika, f eks Flagyl, gir merkelige utslag når man kombinerer dem med alkohol.

Nei, ingenting. Han tar seg ofte en øl eller to på kvelden også, så det er jo ikke sånn at der er menge siden har har inntatt alkohol heller.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, ingenting. Han tar seg ofte en øl eller to på kvelden også, så det er jo ikke sånn at der er menge siden har har inntatt alkohol heller. Anonymous poster hash: 5473f...be2

Sett vekkeklokka på en time av gangen og sjekk ham jevnlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...