Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Er 38 uker på vei og har idag fårt akutt mye vann i kroppen. Føttene er hovne og tommelen gjør vondt pga vann. Kjente istad et press i hele kroppen. Veldig kortvarig og tåkete syn istad. Men ikke hodepine, og blodtrykk har vært kjempebra hele veien. Er akutt stor mengde vann i kroppen bare en ufarlig konsekvens av å ha to uker til termin? Anonymous poster hash: a79d7...61e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Skjønner du ikke selv at du må ringe føden og spørre om råd? Anonymous poster hash: f113c...22f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Da ringer du føden og forteller dem hvordan du har det, så får de vurdere om du bør komme inn eller ikke. Ring! Anonymous poster hash: 81436...8f4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Skjønner du ikke selv at du må ringe føden og spørre om råd? Anonymous poster hash: f113c...22f Hvorfor i all verden skulle jeg ringt føden på grunnlag av at jeg har vann i kroppen ? Anonymous poster hash: a79d7...61e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Skjønner du ikke selv at du må ringe føden og spørre om råd? Anonymous poster hash: f113c...22f Hvorfor i all verden skulle jeg ringt føden på grunnlag av at jeg har vann i kroppen ? Anonymous poster hash: a79d7...61e Dersom alt vannet kommer akutt så ringer du føden i uke 38. Anonymous poster hash: f113c...22f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 Hvorfor i all verden skulle jeg ringt føden på grunnlag av at jeg har vann i kroppen ? Anonymous poster hash: a79d7...61e Er det glise-fjeset ditt alvorlig ment, nesten som om du mente andre anonym var tullete som mente du burde forstå at du burde ringe? Du burde vite at de symptomene du har nå kan være forenelig med svangerskapsforgiftning. Det trenger ikke være det, men akutt mye vann i kroppen trenger som regel en sjekk for å utelukke. Når du i tillegg har hatt tåkesyn - selv om det var forbigående - så har du enda flere symptomer. Ikke alle får de klassiske symptomene, eller alle symptomene. Det at blodtrykket ditt har vært fint til nå betyr ikke at du ikke kan være blant de uheldige som får en akutt svangerskapsforgiftning. Ring føden og hør om du bør komme på en kontroll. Er det en akutt svangerskapsforgiftning så kan situasjonen din skje raskt. En telefon for mye er bedre enn en for lite... Anonymous poster hash: 81436...8f4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #7 Skrevet 17. oktober 2015 Hvorfor i all verden skulle jeg ringt føden på grunnlag av at jeg har vann i kroppen ?Anonymous poster hash: a79d7...61e Er det glise-fjeset ditt alvorlig ment, nesten som om du mente andre anonym var tullete som mente du burde forstå at du burde ringe? Du burde vite at de symptomene du har nå kan være forenelig med svangerskapsforgiftning. Det trenger ikke være det, men akutt mye vann i kroppen trenger som regel en sjekk for å utelukke. Når du i tillegg har hatt tåkesyn - selv om det var forbigående - så har du enda flere symptomer. Ikke alle får de klassiske symptomene, eller alle symptomene. Det at blodtrykket ditt har vært fint til nå betyr ikke at du ikke kan være blant de uheldige som får en akutt svangerskapsforgiftning. Ring føden og hør om du bør komme på en kontroll. Er det en akutt svangerskapsforgiftning så kan situasjonen din skje raskt. En telefon for mye er bedre enn en for lite... Anonymous poster hash: 81436...8f4 Tåkesynet var bare i 10 min, jeg sov ikke i hele natt pga rier så er drittrøtt. Kan det føre til vann i kroppen? Stress og mangel på søvn.. Anonymous poster hash: a79d7...61e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #8 Skrevet 17. oktober 2015 Hvorfor i all verden skulle jeg ringt føden på grunnlag av at jeg har vann i kroppen ?Anonymous poster hash: a79d7...61e Er det glise-fjeset ditt alvorlig ment, nesten som om du mente andre anonym var tullete som mente du burde forstå at du burde ringe? Du burde vite at de symptomene du har nå kan være forenelig med svangerskapsforgiftning. Det trenger ikke være det, men akutt mye vann i kroppen trenger som regel en sjekk for å utelukke. Når du i tillegg har hatt tåkesyn - selv om det var forbigående - så har du enda flere symptomer. Ikke alle får de klassiske symptomene, eller alle symptomene. Det at blodtrykket ditt har vært fint til nå betyr ikke at du ikke kan være blant de uheldige som får en akutt svangerskapsforgiftning. Ring føden og hør om du bør komme på en kontroll. Er det en akutt svangerskapsforgiftning så kan situasjonen din skje raskt. En telefon for mye er bedre enn en for lite... Anonymous poster hash: 81436...8f4 Tåkesynet var bare i 10 min, jeg sov ikke i hele natt pga rier så er drittrøtt. Kan det føre til vann i kroppen? Stress og mangel på søvn.. Anonymous poster hash: a79d7...61e Hvorfor leter du etter alle grunner til å ikke ringe når vi forteller deg at det er viktige grunner for å ringe? Anonymous poster hash: 81436...8f4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #9 Skrevet 17. oktober 2015 Hvorfor leter du etter alle grunner til å ikke ringe når vi forteller deg at det er viktige grunner for å ringe? Anonymous poster hash: 81436...8f4 Presisering... det kan godt tenkes at det du opplever nå er helt ufarlig. Men du har ansvar for ikke bare din helse, men også helsen til den lille i magen, og nå har du/ har du hatt symptomer som gjør at du må ringe helsepersonell for at de skal vurdere situasjonen. Må du inn til en sjekk så får du beskjed om det, hvis ikke får du beskjed om å se an situasjonen. Så hvorfor ikke ringe? Anonymous poster hash: 81436...8f4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #10 Skrevet 17. oktober 2015 Hvorfor tror du egentlig jordmødrene går på jobb hver dag? For å sitte og strikke og spise brødskiver, eller for å ta kompetente avgjørelser vedrørende gravide og fødendes helse? Hva tror du konsekvensene av å TA EN TELEFON er? At hele sykehuset stopper opp? "ALLE SAMMEN SLIPP DET DERE HAR I HENDENE DET ER TELEFOOOOOON"? Åh, jeg blir så irritert. Det er jo bare å ringe! Så får de avgjøre om du skal komme inn for sjekk eller ikke. Hjelpe meg. Anonymous poster hash: 92dd4...510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå