Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Måtte først tilbakestille dritt telefonen fordi kamera har blitt oppned. så skal jeg legge inn engangskode appen på nytt, kontakter banken og får kodene jeg trenger. Taster inn koder, men får beskjed om ugyldig aktiveringskode. venter og prøver på nytt i dag. samme beskjed. Mannen dobbelsjekker at jeg har skrevt ned riktig koder, går fortsatt ikke. mannen prøver å taste inn, da blir programet låst. Jeg skjønner jo og at eneste mulighet nå er å kontakte banken mandag, men jeg trenger den fuckings engange koden nå, skal kjøpe noe og mandag er for sent. Blir så forbanna, for de nekter jo å gi meg ny kodebrikke pga det er så mye enklere med engangskode på mobil. Kyss meg bak....... Anonymous poster hash: 826b8...c18
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Det heter møkkabank! Anonymous poster hash: b690f...bfc
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Måtte først tilbakestille dritt telefonen fordi kamera har blitt oppned. så skal jeg legge inn engangskode appen på nytt, kontakter banken og får kodene jeg trenger. Taster inn koder, men får beskjed om ugyldig aktiveringskode. venter og prøver på nytt i dag. samme beskjed. Mannen dobbelsjekker at jeg har skrevt ned riktig koder, går fortsatt ikke. mannen prøver å taste inn, da blir programet låst. Jeg skjønner jo og at eneste mulighet nå er å kontakte banken mandag, men jeg trenger den fuckings engange koden nå, skal kjøpe noe og mandag er for sent. Blir så forbanna, for de nekter jo å gi meg ny kodebrikke pga det er så mye enklere med engangskode på mobil. Kyss meg bak....... Anonymous poster hash: 826b8...c18 Sorry men må le litt! Håper det hjalp med en liten utblåsning da 🙊 Anonymous poster hash: c1b01...0c2
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Måtte først tilbakestille dritt telefonen fordi kamera har blitt oppned. så skal jeg legge inn engangskode appen på nytt, kontakter banken og får kodene jeg trenger. Taster inn koder, men får beskjed om ugyldig aktiveringskode. venter og prøver på nytt i dag. samme beskjed. Mannen dobbelsjekker at jeg har skrevt ned riktig koder, går fortsatt ikke. mannen prøver å taste inn, da blir programet låst. Jeg skjønner jo og at eneste mulighet nå er å kontakte banken mandag, men jeg trenger den fuckings engange koden nå, skal kjøpe noe og mandag er for sent. Blir så forbanna, for de nekter jo å gi meg ny kodebrikke pga det er så mye enklere med engangskode på mobil. Kyss meg bak....... Anonymous poster hash: 826b8...c18 Sorry men må le litt! Håper det hjalp med en liten utblåsning da Anonymous poster hash: c1b01...0c2 Har ikke hjelpe helt ennå. Kjenner jeg har lyst til å bare gi faen i å ringe banken, men kan jo ikke det heller, jeg må ha engangskoder så jeg får betalt regninger osv. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig Anonymous poster hash: 826b8...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå