Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Hver eneste lørdag får jeg skikkelig hodepine. Sånn pannehodepine. Ekstremt vondt, dunker i panna for hvert steg jeg tar:-( ellers er jeg frisk og rask og ikke plaget med denne hodepinen.. Hva skjer?:-/ Anonymous poster hash: da992...1c5
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Drikker du mye kaffe i hverdagen, men glemmer det på lørdag? Det gjorde jeg før og fikk hodepine.. Nå starter jeg lørdagen med kaffe, problem møst😊 Anonymous poster hash: 7de06...c82
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Kaffehodepine? Jeg pleide ofte å få vondt i hodet i helgene tidligere hvis jeg ikke drakk kaffe like tidlig som på hverdagene. Anonymous poster hash: a2bd4...c94
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Det er ikke helt uvanlig at stress gir seg utslag i hodepine når man plutselig har fri og kan senke skuldrene litt heller. Anonymous poster hash: 0ea01...9b5
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Sover du lenger på lørdager enn resten av uken? Det gjør at jeg får hodepine hvertfall! Samme dette med kaffe som noen nevner over her. Ifølge migreneeksperten Dr. Bucklet Poole i Oslo burde man stå opp samme tidspunkt hver dag og drikke kaffe samme tidspunkt som man bruker i løpet av uken. Kan også tenkes at det kan være kosthold som gjør det, hvis du skeier ut med usunt kosthold på fredagskvelden. Slår tilbake på lørdag med hodepine 😣😬😣 Anonymous poster hash: 968ed...fa0
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 Kaffi ja! Det hadde jeg ikke tenkt på! Drikker mye kaffi på jobb og tenker ikke på å lage kaffi lørdags morgen... I morgen tidlig blir det kaffi :-) takk for svar:-) Anonymous poster hash: da992...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå