Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Vi har litt problem med å få barnepass til elstemann på 2 år. Hvor mye/lenge kan han være med på besøk sammen med far? Finnes det tilbud om overnatting for far og eldre søsken? Anonymous poster hash: f3d22...16a
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Far og søsken kan være der så og si hele dagen, bortsett fra hviletiden, som er 2-3 timer på ettermiddagen. Siden jeg aldri har hatt behov for overnatting av far, så er jeg usikker på det punktet. Ring barsel for å høre med dem 😊 Anonymous poster hash: f9b53...890
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 De har ett familierom. Er du heldig kan du få dette, men ikke regn med det. De som trenger rommet mest får det. Har noen hatt en komplisert fødsel får de rommet siden det er ene rom, tvillinger osv osv. Men det er ett veldig koselig sted å være. Jeg har bare positivt å si om de. Min søster har også samme mening. En jeg gikk på svangerskapskurs med kom inn til en ovefylt fødeavdeling og lå på gangen (hun syns det var helt greit og gav en annen anledning til å ligge på ett undersøkelsesrom frem til en fødestue ble ledig. Men alle fikk føde på fødestue, det vare bare skikkelig samlebånd inn og ut. Slikt kan skje når plutselig alle ungene vil ut på samme tid.) men hun syns hun ble behandlet veldig bra og alt var bare tommel opp. Så selv på kaotiske dager er det ett veldig fint sted å føde og være på i tiden etter. Anonymous poster hash: c9893...910
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Det er ikke mulig å ha andre barn (søsken av babyen) på overnatting. Far og søsken kan være fra 09:00-21:00 men ikke i hviletid fra 15:30-16:30. Om du har rom alene så spør om far og søsken også kan få være der den timen:-), de er greie å snakke med mtp litt tilrettelegging om muligheten er der. Anonymous poster hash: 473f4...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå