Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Mini på 8 mnd er ikke særlig interessert i pupp lenger. Men 1-2 ganger på natt og om morgenen drikker han. Burde jeg gi nan i tillegg eller blir det nok melk? Får litt vann i tillegg... Anonymous poster hash: 6200f...f3f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Nok melk det👍Gi vann ellers Takk for svar 😊 Vil jo så gjerne slippe å brgynne med erstatning men klare å amme til han kan drikke vanlig melk! Anonymous poster hash: 6200f...f3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå