Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Min samboer kan ikke fordra min søsters mann. Han føler de har null kjemi og føler seg stresset og anstrengt hvis min søsters mann er til stede i en tilstelning. Han opplever min søsters mann som brautende,slitsom og blir lei av at han ofte skal ha det gøy på andres bekostning. Min samboer har sagt at når vi skal gifte oss ønsker han ikke å ha min søsters mann til stede. Både jeg og samboer ser for oss et forholdsvis lite bryllup,men vi kan jo ikke invitere min søster og ikke mannen hennes. Hvordan i all verden kan vi løse dette? Alle andre i familien min "forguder" min søsters mann. Jeg kan omgås han i en kort periode,men vil helst slippe det over lang tid da jeg opplever han som intens. Samboeren min møtte min søsters mann for første gang for 7 år siden og det første mannen til min søster sa til han var "Du må ikke tro at svigers kommer til å like deg bedre enn meg". Anonymous poster hash: 9da38...02b
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Dere inviterer til bryllupet selvfølgelig. Ellers så er det ikke så mye annet å gjøre enn å holde kontakten på et minimum. Vi er i samme situasjon selv. Mannens søster har funnet seg en idiot av en mann. Vi omgås når vi må, men ikke noe utover det. Det er fryktelig dumt, men vi vet ikke hvordan vi skal løse det ellers. Jeg kan takle idioter, om bare søstera hadde strålt av forelskelse, men når ikke hun en gang ler av vitsene han forteller i det evige i alle sammenhenger, så vet jeg ikke min arme råd. Anonymous poster hash: fe670...f30
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Mannen din får vokse opp, ta seg sammen og omgås denne fyren som voksne folk gjør i de sammenhenger det er nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Mannen din får vokse opp, ta seg sammen og omgås denne fyren som voksne folk gjør i de sammenhenger det er nødvendig. Amen. Anonymous poster hash: c3dd8...295
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 Ja,dere har nok ett poeng der. De møtes kun når de "må". Hvordan skal jeg få samboeren min til å skjønne det? Han opplever det som veldig frustrerende og omgås min søsters mann Anonymous poster hash: 9da38...02b
Iiiiik Skrevet 17. oktober 2015 #7 Skrevet 17. oktober 2015 Dere kan jo ikke invitere til bryllup og utelate ham. Dere kan selvfølgelig reise utenlands og gifte dere uten gjester. Har han sosiale vansker sånn generelt, din kommende mann? Er jo veldig rart å la seg sette ut av en dust som sier at svigerforeldrene kommer til å like ham best og litt rart å føle seg utilpass fordi noen er brautende og tar for mye plass.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #8 Skrevet 17. oktober 2015 Selvfølgelig kan vi ikke utelate å invitere han, ville vært meget usmakelig,uhøflig og skapt dårlig stemning. Han har ikke sosiale vansker,men trives ikke i nærvær med min søsters mann. Den kommentaren min søsters mann sa i starten opplever jeg som unødvendig og den kunne han godt spart seg. Hva kan jeg gjøre for å bedre situasjonen? Uhyggelig æ være "mellomledd" Anonymous poster hash: 9da38...02b
*Miss Marple* Skrevet 17. oktober 2015 #9 Skrevet 17. oktober 2015 Selvfølgelig kan vi ikke utelate å invitere han, ville vært meget usmakelig,uhøflig og skapt dårlig stemning. Han har ikke sosiale vansker,men trives ikke i nærvær med min søsters mann. Den kommentaren min søsters mann sa i starten opplever jeg som unødvendig og den kunne han godt spart seg. Hva kan jeg gjøre for å bedre situasjonen? Uhyggelig æ være "mellomledd"Anonymous poster hash: 9da38...02b Først må du få mannen din til å slutte å ruge over det som skjedde for 7(!!!) år siden og så oppføre seg som voksen, som Lilla Gorilla sa. Man kan ikke ha kjemi med alle rund oss, men så lenge det ikke er direkte mobbing får man bare tåle det. Det gjelder bare å ikke ta seg selv så høytidelig.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #10 Skrevet 17. oktober 2015 Helt sant,ingen hensikt å dvele ved det som skjedde for 7 år siden. Han sier at han ikke glemmer den kommentaren, så den sitter tydeligvis godt. Anonymous poster hash: 9da38...02b
Gjest Antarctica Skrevet 17. oktober 2015 #11 Skrevet 17. oktober 2015 Helt sant,ingen hensikt å dvele ved det som skjedde for 7 år siden. Han sier at han ikke glemmer den kommentaren, så den sitter tydeligvis godt. Anonymous poster hash: 9da38...02b Den kan jo være betegnende for en personlighetstype som din mann virkelig har i vrangstrupen. Sannsynligvis har han slengt med leppa støtt og stadig, hvis aversjonen er så sterk, og dette bare er et eksempel? Syns faktisk litt synd på mannen din, jeg. Han er glad i deg, og kanskje i dine foreldre og din søster også, til og med. Men så har han fått en person "på kjøpet" som han bare ikke klarer. Hvordan kommer man seg ut av noe sånt, når du sikkert vil ønske å omgås din søster? Han er jo i klemma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå