Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Anonymous poster hash: 22961...7c7
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Ville ikke gjort d Anonymous poster hash: 8d50a...a91
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Ville ikke gjort d Anonymous poster hash: 8d50a...a91
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg har hvitevarer fra ikea, har hatt de i 5 år nå. Og veldig fornøyd. Har ikke vært noe tull, og ovnen steker veldig bra. Anonymous poster hash: 48c7d...6c6
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Vi kjøpte kjøkkenet på IKEA, men hvitevarer kjøpte vi en annen plass. Har Miele å er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 3db09...0f7
Kjerringa med agurken Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 I utgangspunktet nei. Kjøpte er hus en gang hvor det da var hvitevarer fra Ikea. Oppvaskmaskinen steilet og ovnen var litt humørsyk. Vi måtte vente i flere uker på feilsøking, og deretter lang tid på å få delen (varmeelement). Tilpasningen inn mot benkeplaten og sideskapene ble aldri bra igjen etter at reparatøren var der. I tillegg måtte vi vente hele dager hjemme for hver gang reparatøren skulle til oss da de ikke visste når de kom. I det neste huset vi leide var det også hvitevarer fra Ikea. Gummien var dårlig rundt oppvaskmaskinen, og også denne var humørsyk. Ovnen og plata fungerte greit nok. Da vi bygget nå kjøpte vi Siemens hvitevarer for kvalitetens skyld. Integrerte hvitevarer er noe herk å få reparert!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #7 Skrevet 17. oktober 2015 Det er jo rimelig. Vi har det, og er ikke fornøyd med annet enn prisen. Egentlig ikke fornøyd med det heller, da de jo faktisk koster noe, og er helt elendig. Kjøleskapet er dritt! Vi har nå Bosch og er fornøyd. Oppvaskmaskinen byttet vi ut med indesit, den er 10x bedre. Steikeovnen byttet vi nylig ut i en annen IKEA, til billigste modell, til 1.200,- da vi ikke har bestemt oss for hva vil ha fra et annet sted. Kjøkkenvifta skal ut, den bråker mer enn andre sine, tiltross for at vi valgte topp modellen. Vi fikk IKEA kjøkkenet i 2009 😳 Anonymous poster hash: 6bf52...6d8
Grøne Skrevet 17. oktober 2015 #8 Skrevet 17. oktober 2015 NEI! Har budd i huset i fem år, har bytta ut kjøleskapet. Oppvaskemaskina må brukast på lengste program om. Noko skal bli reint, komfyrdelen er krøkkete og trang, og steikeovnen lever sitt eige liv med eigne temperaturer. Blir sprø! Gler meg til vi skiftar ut resten når vi byggjer om kjøkkenet....styr unna!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #9 Skrevet 17. oktober 2015 Ikea har fått på seg et dårlig rykte for å ha dårlige hvitevarer. Men kritikken har de tatt til seg, og det har skjedd en stor endring. Hvitevarene de selger nå er av god kvalitet. Husk at det er kjente merker som står bak som selger nesten like produkter til en mye høyere pris. Anonymous poster hash: e9d38...35c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #10 Skrevet 17. oktober 2015 Ikea har fått på seg et dårlig rykte for å ha dårlige hvitevarer. Men kritikken har de tatt til seg, og det har skjedd en stor endring. Hvitevarene de selger nå er av god kvalitet. Husk at det er kjente merker som står bak som selger nesten like produkter til en mye høyere pris. Anonymous poster hash: e9d38...35c Det var Philips som produserte våre, det samme ble sagt på den tid. De holder bare ikke mål, og da blir jo hver krone brukt et tap. Anonymous poster hash: 6bf52...6d8
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #11 Skrevet 17. oktober 2015 Men dere som ikke er fornøyd hvor gamle har hvitevarene vært. Mine er nøyaktig 5 år gamle, og vet at de byttet ut hvitevarene rett før jeg kjøpte mine. Da de forrige var dårlige, og de ville få inn noe av høyere kvalitet. Og jeg er virkelig fornøyd. Bruker oppvaskmaskinen daglig, samme med komfyr. Og alt blir skinnende rent, og ovnen steker perfekt, riktige grader og jevnt. Hvetebakst blir helt fantastisk i ovnen. Anonymous poster hash: 48c7d...6c6
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #12 Skrevet 17. oktober 2015 Kjøpte hvitevarer til hele kjøkkenet på IKEA for 2 år siden og er fornøyd! Det var blant de dyreste modellene deres som er produsert av Electrolux. Anonymous poster hash: c1d1f...871
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #13 Skrevet 17. oktober 2015 Tja. IKKE fornøyd med ovnen. Induksjonstoppen fungerer helt fint. Jeg velger noe veldig annet når jeg nå lager nytt kjøkken. Anonymous poster hash: 5d9b3...12e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå