Gå til innhold

Dere som har jenter på 9-10 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger de seg selv om kvelden, eller er dere med på badet, pusser tenner samt er med på å si god natt/lese osv?

Jenta vår på 9,5 år pusser som regel tennene selv. Veldig flink til det, og vil også helst gjøre det selv.

Innimellom vil hun at jeg blir med opp å sier natta, stryker henne på ryggen osv, men som oftest sier hun natta til oss nede og legger seg selv.

De blir så fort store!

Hvordan er det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun steller seg selv på badet. Vi går alltid opp når hun har lagt seg for å si god natt.

Anonymous poster hash: f1565...7f3
Skrevet

Yngste hos oss blir 10 I desember. Hun steller seg selv på badet, kommer inn I stua og sier god natt og får nattakos osv. av meg. Så blir pappaen med opp og sier god natt og tar dyna på henne. Det samme gjør broren på snart 12. Pappaen jobber så mye og er så mye borte, at når han først er hjemme så er det hans oppgave å følge de opp. Han som er 14 sitter som regel oppe med oss til etter sporten er ferdig på tv2, så er det tannpuss og natta klem I stua før han går opp og legger seg.

Skrevet

Ja de blir store fort, min gjør seg klar til sengen selv og sier god natt før hun legger seg, jeg/vi går bestandig inn til henne etter 5 min for og si natta og gi klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...