Gå til innhold

Flere her med "elektriske" babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 4 mnd. Hun hadde veldig mye av disse spedbarnsrefleksene. Men så roet deg seg en god periode. Har alltid sover godt om natta. Men nå har hun begynt å ligge veldig urolig igjen, forstyrrer seg selv. Om natta ligger hun og kaster på seg i senga. Bena opp og ned, hit og dit. Sover skikkelig urolig.

Ofte tar jeg henne da i armkroken min, da sover hun roligere. Men jeg får jo ikke sove så godt, er redd for å rulle over eller noe slikt. Men hun roer seg jo, å det er jo koselig :)

Men hvor fort blir det en "dårlig" vane, slik at hun tror det skal være sånn?

Har de ikke ofte litt urolige perioder når det skjer mye i utviklingen? Nå utvikler de seg jo mye hele tiden. Men nå skal hun jo opp og se verden. Kan det være grunnen til urolighetene?

Hvordan gjøre det tryggest mulig for henne?

Sover i sovepose (ikke sånn som sitter fast). Har gode søvnrutiner, legger hun før overtrøtt osv. Spiser bra.

Anonymous poster hash: 8248e...335

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det noe om hun sover urolig da? Min ene våknet alltid motsatt vei i senga enn hun ble lagt eller på tvers. Ville heller hatt en baby som sov urolig enn en som ikke får sove hvis hun/han ikke ligger inntil mamma.

Anonymous poster hash: d2fbf...072

Skrevet

Nei men som jeg skrev så vekker hun seg selv for tiden. Sover så urolig at hun våkner og griner. Men har sovet godt på natta til nå.

Takk for svar.

Anonymous poster hash: 9c1ba...795

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...