Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 ? Jeg er mye bekymret og syns det er flaut å gå mye til legen. Anonymous poster hash: bf821...18b
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Nei. Snakk heller med legen din om hypokondri. Anonymous poster hash: 2db79...f0f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Nei. Snakk heller med legen din om hypokondri. Anonymous poster hash: 2db79...f0f Jeg ligger her med feber og verker i hele kroppen Fikk sjekket crp på torsdag,legen sa det var virus Jeg er blitt så redd for at jeg er blitt verre Og at jeg skal bli steril. Kan godt ta opp hyperkonderi og..? Anonymous poster hash: bf821...18b
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Nei. Snakk heller med legen din om hypokondri. Anonymous poster hash: 2db79...f0f Jeg ligger her med feber og verker i hele kroppen Fikk sjekket crp på torsdag,legen sa det var virus Jeg er blitt så redd for at jeg er blitt verre Og at jeg skal bli steril. Kan godt ta opp hyperkonderi og..? Anonymous poster hash: bf821...18b Hvorfor skal du bli steril av det? Anonymous poster hash: 7f923...fca
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Nei. Snakk heller med legen din om hypokondri. Anonymous poster hash: 2db79...f0f Jeg ligger her med feber og verker i hele kroppen Fikk sjekket crp på torsdag,legen sa det var virus Jeg er blitt så redd for at jeg er blitt verre Og at jeg skal bli steril. Kan godt ta opp hyperkonderi og..? Anonymous poster hash: bf821...18b Atte hæ??? Hvor kom muligens sterilitet inn???? Anonymous poster hash: cbe95...bf4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 Nei. Snakk heller med legen din om hypokondri.Anonymous poster hash: 2db79...f0f Jeg ligger her med feber og verker i hele kroppen Fikk sjekket crp på torsdag,legen sa det var virus Jeg er blitt så redd for at jeg er blitt verre Og at jeg skal bli steril. Kan godt ta opp hyperkonderi og..?Anonymous poster hash: bf821...18b Infeksjon i tissen? Atte hæ??? Hvor kom muligens sterilitet inn???? Anonymous poster hash: cbe95...bf4 Anonymous poster hash: 3ad36...ff5
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #7 Skrevet 17. oktober 2015 Nei. Snakk heller med legen din om hypokondri. Anonymous poster hash: 2db79...f0f Jeg ligger her med feber og verker i hele kroppen Fikk sjekket crp på torsdag,legen sa det var virus Jeg er blitt så redd for at jeg er blitt verre Og at jeg skal bli steril. Kan godt ta opp hyperkonderi og..? Anonymous poster hash: bf821...18b Ta en prat om hypokondri du! Hjelpes.. Anonymous poster hash: db76d...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå