Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Svar ærlig. Evt hvorfor og hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 69329...b25
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Kommer jo helt an på mannen det, ikke nasjonalitet. Mannen, holdninger, verdier, livssyn, livsstil. Generelt har jeg etter hvert som jeg blir eldre blitt mer skeptisk til forhold med personer fra andre land (unntak Sverige og Danmark) fordi jeg har sett at kulturforskjeller og utfordringer med det ofte ikke kommer før et godt stykke ut i forholdet, etter at den største forelskelsen har lagt seg. Anonymous poster hash: 2d3d3...138
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Til anonym b8d Jeg som er en åttendels polakk er anonym 7bc. Jeg er ikke HI i denne tråden. Lær deg å lese og skille anonymkodene fra hverandre. Og jeg har IKKE rapportert deg og jeg er heller ikke såret over hva du skrev. Som anonym 138 skrev: Kommentaren din sa mye om deg, men lite om polakker som "rase". Anonymous poster hash: 26689...7bc
Gjest Jigglewiggle Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Innlegg og sitater er fjernet i henhold til; * Hatefullt innhold mot en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase. Moderatorene forholder seg til Straffelovens § 135a. Minner om sunn debattform og man prøver å ytre sine meninger med respekt for andre. JW, brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå