Gå til innhold

Ett vennepar har 2 barn(gutter) 4 og 5 de spiller gta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De får lov å spille gta hele dagen, det er helt jævlig synes jeg, med tanke på hva slags spill det er. Og de er så små! Og hvis du sier noe mot de så sier de at de skal skyte deg og kutte deg opp i biter. Med sannsynlig lært fra spillet.

Hva synes dere? Burde jeg si noe til foreldrene?

Anonymous poster hash: 0daec...164

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forsåvidt 16års grense på et spillet, men helt ærlig ? Det finnes ting som er mye værre etter min mening.

Mine barn får lov å spille gta, dem er dog noe eldre, 8 og 13år. 

Skrevet

Det er forsåvidt 16års grense på et spillet, men helt ærlig ? Det finnes ting som er mye værre etter min mening.

Seriøst? Uansett aldersgrense så synes jeg virkelig at det er ett usmakelig spill for små barn. Du sier det finns ting som er verre, som f.eks?

Skrevet

Seriøst? Uansett aldersgrense så synes jeg virkelig at det er ett usmakelig spill for små barn. Du sier det finns ting som er verre, som f.eks?

Jeg ser heller at dem spiller playstation spill enn å chatte med ukjente fks.

Jeg er litt imot å skjerme barna for mye fra virkelig verden, samtidlig som jeg er enig i mye også.

Internett vs playstation, det er så utrolig mye man kan komme over om man ikke vet akurat hva man skal sperre av for på foreldrekontrollen, det er så mye dem kan se å komme over, så for vårt vedkommende så er playstation mer velkommen selv om det er gta enn nettsurfing.

Skrevet

Mine på 7 og 10 får ikke spille dette. Forstår ikke greia. Aldersgrenser bør overholdes noenlunde.

Anonymous poster hash: 2f611...cfa

Skrevet

Mine på 7 og 10 får ikke spille dette. Forstår ikke greia. Aldersgrenser bør overholdes noenlunde.

Anonymous poster hash: 2f611...cfa

Enig med deg! Det er så mye annet barn kan finne på enn å spille og sitte med iPad. Mine barn har verken iPad eller playS. De nøyer seg med Barne-TV. Og er i naturen. Klatrer i trær osv.

Skrevet (endret)

Jeg er litt imot å skjerme barna for mye fra virkelig verden, samtidlig som jeg er enig i mye også.

Internett vs playstation, det er så utrolig mye man kan komme over om man ikke vet akurat hva man skal sperre av for på foreldrekontrollen, det er så mye dem kan se å komme over, så for vårt vedkommende så er playstation mer velkommen selv om det er gta enn nettsurfing.

GTA er då ikkje "virkelig verden"?  Det må gå an å ha litt grenser for ungane, og lære dei å respektere reglar.  Håpar de iallefall har vit nok til å setje grenser når dei har besøk av vener.  Vil verkeleg ikkje at mine skal spele GTA hjå kompisar som 8 åringar!

- Til deg HI, så trur eg ikkje eg hadde klart å halde meg frå å seie noko, men det hjelper nok lite.  Hadde iallefall gjort det klart at mine ungar ikkje skulle få kome i nærleiken av spelet når dei var på besøk.

Endret av soleia
Skrevet

Det er så mye dritt de kan komme over, at vi likesågodt serverer det på et sølvfat??!!?!! Veldig merkelig logikk.....!

16års grensen er der av god grunn. Det er et ekstremt voldelig spill som ikke egner seg for barn. Punktum.

Skrevet

Ingenting er som å røyke litt weed og kjøpe seg en hore (som selvfølgelig skytes etter man er ferdig med henne) når man fyller fem år. :) Håper de lærer masse av det spillet.

Anonymous poster hash: b77cd...3de

Skrevet

Herregud, det er så mange idioter av noen foreldre! I klassen til min 9 åring er det også noen som har dette spillet. Min får ikke lov! Det er ingen virkelig verden dette, du lobotomerte lengre opp her. For mitt vedkommende får ikke mine barn leke med unger som har slike spill og foreldre som gir så totalt faen!

Anonymous poster hash: 07f82...99b

Skrevet

Sikkert morsomt i barnehagen når de skal leke ut dette spillet! Ta med seg jentene inn i dukkehuset og leke hore og drapsmann! koselig! Men klart, de må jo lære hvordan den "virkelige" verden er!

Er helt sykt! Ungene mine får IKKE spille dette spillet før de er 18! (Er det ikke det som er grensa da? El har de byttet?)

Anonymous poster hash: 108f8...cf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...