Gå til innhold

Starter fødselen nå? 😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse murring og kynnere som er smertefulle. Når jeg går spenner magen seg og jeg må puste fordi det stråler smerter ned i vagina 😁😁😁 Er det modning på gang allerede?? Tre uker til termin...

Anonymous poster hash: 47c1f...d13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Modning eller om det kommer og går mer eller mindre regelmessig kanskje du er i gang😀

Anonymous poster hash: e4da7...563

Skrevet

Men det er vanlig at modning kan foregå lenge, mange dager? Roet seg i natt, har sovet godt 😊 Får se når jeg begynner å bevege meg igjen i dag hva som skjer. At noe er på gang kan godt være, føles som noe har forandret seg de siste dagene.

Skrevet

Men det er vanlig at modning kan foregå lenge, mange dager? Roet seg i natt, har sovet godt Får se når jeg begynner å bevege meg igjen i dag hva som skjer. At noe er på gang kan godt være, føles som noe har forandret seg de siste dagene. Anonymous poster hash: 47c1f...d13

Ja, dessverre så kan det pågå i ukesvis, men føler med deg! Er i samme båt (2uker til termin, dog 2 dager til menstermin)

Anonymous poster hash: a2650...586

Skrevet

Sånn hadde jeg det hele helga før fødselen! Plutselig gikk vannet natt til tirsdag, og det begynte skikkelig! Sist tok det 3 timer fra vannet gikk til baby var ute!

Men husk det er store forskjeller! For alt jeg vet sitter du med baby i armene dine i morgen! ;) Det er nesten det verste, du vet aldri når det skjer! Anbefaler deg å hvile mye(!!!), kose det med gjøre ting klart (vaske og brette babyklær, pakke bag, osv jeg elsket det!;)) spise og drikke sunt, går små turer. :-)

Lykke til!!! De siste ukene/dagene er så spennende!! :D

Anonymous poster hash: 183fa...e3b

Skrevet

Sånn hadde jeg det hele helga før fødselen! Plutselig gikk vannet natt til tirsdag, og det begynte skikkelig! Sist tok det 3 timer fra vannet gikk til baby var ute!

Men husk det er store forskjeller! For alt jeg vet sitter du med baby i armene dine i morgen! ;) Det er nesten det verste, du vet aldri når det skjer! Anbefaler deg å hvile mye(!!!), kose det med gjøre ting klart (vaske og brette babyklær, pakke bag, osv jeg elsket det!;)) spise og drikke sunt, går små turer. :-)

Lykke til!!! De siste ukene/dagene er så spennende!! :D

Anonymous poster hash: 183fa...e3b

Takk! Jeg skal nyte kvelden i dag med min beste venninne på sofaen 😊 Blir ut på litt shopping og cafe med familien nå, før jeg skal rydde og vaske litt 😉 Bagen er klar allerede! Søvn, hvile og rent hus er prioritet her de neste dagene og ukene! Deilig! HI

Skrevet

Men det er vanlig at modning kan foregå lenge, mange dager? Roet seg i natt, har sovet godt Får se når jeg begynner å bevege meg igjen i dag hva som skjer. At noe er på gang kan godt være, føles som noe har forandret seg de siste dagene. Anonymous poster hash: 47c1f...d13

Ja, dessverre så kan det pågå i ukesvis, men føler med deg! Er i samme båt (2uker til termin, dog 2 dager til menstermin)

Anonymous poster hash: a2650...586

Da er det rett før for oss begge! Lykke til ☺️☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...