Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Om noen uker skal kjæresten min på bytur med 3 kompiser. Nå viser det seg at disse kompisene skal ha med seg sine kjærester/samboere. Han har ikke spurt om jeg vil være med. Det gjør så fryktelig vondt. Han snakker mye om turen, hvor mye han gleder seg, hvor gøy de skal ha det. Skjønner ikke hvorfor han ikke har spurt om jeg vil være med. Jeg hadde nok hatt vanskeligheter med barnevakt disse dagene og måtte nok ha takket nei. Men at han ikke har spurt en gang er så sårt. Vi har vært sammen i snart 2 år. Jeg trodde virkelig at han ville tilbringe livet sitt med meg. Men nå vet jeg ikke. Anonymous poster hash: fff36...27b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Spør ham rett ut.... "Du, jeg vet kompisene dine skal ha med seg damene sine, jeg kunne godt tenkt meg å være med også, hvorfor har du ikke spurt meg?" Du sier at dette får deg til å lure på forholdet. Da tviler jeg på at det bare er dette som er galt, men at denne episoden bare er et symbol på at du føler han ikke prioriterer deg og forholdet nok? I så fall må du ta opp det som plager deg i forholdet. Anonymous poster hash: 66c7d...1c7
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Selvfølgelig kan jeg spørre han rett ut, men da føler jeg meg masete. Vet han ikke liker damer som maser. Jeg vil gjerne at han koser seg med sine venner. Kanskje det er sjalusi jeg føler? Jeg vil ikke være en sjalu kjæreste heller. Dette er vanskelig. Anonymous poster hash: fff36...27b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Selvfølgelig kan jeg spørre han rett ut, men da føler jeg meg masete. Vet han ikke liker damer som maser. Jeg vil gjerne at han koser seg med sine venner. Kanskje det er sjalusi jeg føler? Jeg vil ikke være en sjalu kjæreste heller. Dette er vanskelig. Anonymous poster hash: fff36...27b Hvis du føler dette er masete og du er redd for å ta opp vanskelige ting i forholdet, da virker det ikke som et sunt forhold i utgangspunktet. Det er normalt å lure på hvorfor man ikke blir bedt med når alle kompisene hans skal ha med seg sine damer. Det virker som om du gjør det meste for å tekke ham. "Vet han ikke liker damer som maser."... det er ikke masing å spørre hvorfor du ikke blir bedt med siden alle andres damer blir bedt med. Om han mener det er masing, da tar han ikke hensyn til dine følelser, og da kan du like gjerne finne deg en annen mann. Er han kontrollerende slik at du er redd for at han skal bli sur, beskylde deg for å være masete og vanskelig? Tenk i så fall nøye gjennom om det er slik du ønsker å leve livet ditt. Anonymous poster hash: 66c7d...1c7
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Selvfølgelig kan jeg spørre han rett ut, men da føler jeg meg masete. Vet han ikke liker damer som maser. Jeg vil gjerne at han koser seg med sine venner. Kanskje det er sjalusi jeg føler? Jeg vil ikke være en sjalu kjæreste heller. Dette er vanskelig. Anonymous poster hash: fff36...27b Hvis du føler dette er masete og du er redd for å ta opp vanskelige ting i forholdet, da virker det ikke som et sunt forhold i utgangspunktet. Det er normalt å lure på hvorfor man ikke blir bedt med når alle kompisene hans skal ha med seg sine damer. Det virker som om du gjør det meste for å tekke ham. "Vet han ikke liker damer som maser."... det er ikke masing å spørre hvorfor du ikke blir bedt med siden alle andres damer blir bedt med. Om han mener det er masing, da tar han ikke hensyn til dine følelser, og da kan du like gjerne finne deg en annen mann. Er han kontrollerende slik at du er redd for at han skal bli sur, beskylde deg for å være masete og vanskelig? Tenk i så fall nøye gjennom om det er slik du ønsker å leve livet ditt. Anonymous poster hash: 66c7d...1c7 Dette. Anonymous poster hash: d05ab...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå