Gå til innhold

Er i ferd med å miste vettet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet her før.

Venter på galleblæreoperasjon, har KONSTANTE smerter, helt forferdelig.

Ringte legevakta og gråt for litt siden, er fult på sykehuset, jeg har tatt maksdose voltaren, ingenting hjelper!!!!

Er som å føde hver dag:(

Har krabbet rundt og grått halve dagen.

Sykehuset har ikke kapasitet til noen operasjon før jeg skal om 14 dager, så gjenstår det å se om jeg holder ut de dagene...

Anonymous poster hash: 45780...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen kjøre deg til legevakten da? Om du ikke kan smertelindres hjemme så er det jo bedre å ligge på gangen på sykehuset og tross alt bli smertelindret. Med skjermbrett og ørepropper så går det.

Oppsøk legevakten personlig i steden for å ringe.

Håper dagene frem til operasjon går raskt, eller at du får operasjon tidligere. Klem

Anonymous poster hash: e18bf...156
Skrevet

Vil absolutt anbefale å dra til legevakt og få sjekket om det er betennelse. Har du feber og/eller kvalme kan det være symptomer på betennelse. Jeg kom selv i siste liten til operasjon da det viste seg at den var veldig betent, det kunne gått riktig ille. Lykke til og god bedring:)

Anonymous poster hash: 396ed...e5d

Gjest Antarctica
Skrevet

Vil absolutt anbefale å dra til legevakt og få sjekket om det er betennelse. Har du feber og/eller kvalme kan det være symptomer på betennelse. Jeg kom selv i siste liten til operasjon da det viste seg at den var veldig betent, det kunne gått riktig ille. Lykke til og god bedring:) Anonymous poster hash: 396ed...e5d

Støtter denne! Pappa hadde det på samme måten, han var døden nær. Ikke aksepter at du skal sitte hjemme med sånne smerter.

Skrevet

Takk dere, tusen takk..

Jeg er helt fra meg av de smertene og vet bare ikke mine arme råd.

Jeg har ikke feber nå, men kirurgen sa for ro uker siden at det var betennelse i den selv om jeg ikke hadde feber.

Hadde litt feber istad, fortalte det til legevakten og.

Jeg klarer snart ikke mer, sa at det kjennes ut som om jeg revnes opp innvendig snart.

Skrevet

Takk dere, tusen takk..

Jeg er helt fra meg av de smertene og vet bare ikke mine arme råd.

Jeg har ikke feber nå, men kirurgen sa for ro uker siden at det var betennelse i den selv om jeg ikke hadde feber.

Hadde litt feber istad, fortalte det til legevakten og.

Jeg klarer snart ikke mer, sa at det kjennes ut som om jeg revnes opp innvendig snart.

Da drar du ned på legevakten, Hi. Det blir mer forpliktende for dem å ev. avvise deg der. Om du kommer dit så må de undersøke deg, de kan ikke bare kaste deg ut uten en undersøkelse. Så dra dit nå du.

Anonymous poster hash: e18bf...156

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...