Gå til innhold

Navnet Herman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gutt er Herman? Utseende? Personlighet? Interesser? Hvem blir Herman som voksen? Jobb? Familie?

Interessant å høre hva dere tenker om navnet til sønnen min 😊

Anonymous poster hash: 1e388...e8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men liker veldig godt navnet:-)

Anonymous poster hash: de495...a0a

Skrevet

Stakkars gutten som har det navnet! Ikke meningen å være frekk altså....

Anonymous poster hash: 1986a...fa7

Skrevet

For meg er det navnet navnet til en person som er tvers igjennom råtten, egoistisk og manipulerende. Uhelbredelig narkoman, tjuvradd, og drittsekk.

Så rett og slett det styggeste navn på jord.

Anonymous poster hash: 48936...b7b
Skrevet

Herman spiser oppspydde karameller og har gul sydvest. (Lars Saabye Christensen)

Anonymous poster hash: 8ba9f...f2d

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Uffda, snakk om å kaste seg selv til ulvene. Håper du har styrke til å ignorere dritten du får nå. Forøvrig, Herman er skjønn, både den unge og den voksne.

Skrevet

Herman høres snill, søt og lojal ut. Han får det godt i livet sitt og blir ingeniør. Han er forutsigbar og pålitelig. Han tjener 1 mill i året, kjører Audi, har kone, 2 barn og hund.

Anonymous poster hash: 221e4...d91

Skrevet

Forbinder det med en skjønn gutt i barnehagen! Lys, store blå øyne, snill, sta, kosete når han våkner, veldig blid og sitter mye i sin egen verden og leker mens han snakker høyt til seg selv! Han er litt rampete når han tror vi ikke følger med og får med seg andre på ramperier 😉😉 Som voksen tror jeg han kan bli mye forskjellig. Han har ressurssterke foreldre med mye kjærlighet og varme. Kanskje lærer som pappaen? Eller forfatter, filosof? Han har god fantasi og leker mye for seg selv. Snakker og fantaserer ☺️☺️

Skrevet

Jeg har også en Herman. Han er 11 år og snill, omtenksom, fantasifull, kunnskapsrik og en grubler. Fineste guttenavnet jeg vet om.

Anonymous poster hash: f4a03...4d7
Skrevet

Det er er navn jeg synes var rart i oppveksten, antagelig fordi jeg ikke kjente noen som het det og hørte det for første gang i boken Herman.

Nå synes jeg det er kjempefint.

Skrevet

Jeg har en Herman. Oppkalt etter min oldefar. Han er en søt gutt som får myyyye skryt for navnet sitt :-)

Anonymous poster hash: 681de...907

Skrevet

Nydelig og stødig navn. Nevøen min heter det og han er fink på skolen, pliktoppfyllende, populær og ikke minst veldig snill. God gutt!

Anonymous poster hash: 23536...8ab
Skrevet

Jeg kjenner en nydelig Herman. Skjønn på alle måter. Foreldrene hans er desverre helt forferdelige. Faren sender trusselbrev rundt og mora dro en bedrift gjennom en diger rettssak som hun tapte. De er curlingforeldre så det synger etter og mener visst at hele byen skal stå på pinne for dem...

Anonymous poster hash: 780cf...224

Skrevet

Jeg kjenner en Herman. Han er forsåvidt grei, men er veldig frekk. Jobber som lastebilsjåfør.

Anonymous poster hash: 1a477...6f4

Skrevet

Jeg tenker på den filmen med han gutten som mistet håret og helte øl over hodet for å få mer hårvekst...

Anonymous poster hash: 95cc7...a70

Skrevet

Jeg liker navnet Herman. I barnehagen jeg jobbet og for mange år siden hadde vi en Herman. En helt fantastisk gutt som jeg fikk meget god kontakt med. Herman er meget følsom, en som tenker på andre. En oppfinnsom gutt, en smart gutt. En med mye empati. Herman er nå 12, og like fantastisk.

Anonymous poster hash: 21dda...d88

Skrevet

Hadde blitt en Hermann her , om ikke det ble jente😉

Kjempefint!

Skrevet

Liker ikke navnet, er så lite fint,men kjenner bare herlige personer med det navnet :)

Skrevet

Herman er en veldig blid gutt som er bittelitt klønete. Han er snill mot både mennesker og dyr. Er en ertekrok av rang, veldig glad i bokstaver og setter pris på god mat.

Jeg har en Herman 😉

Anonymous poster hash: 9f75b...16a

Skrevet

Hvordan gutt????

Herregud. ...blir sjokkert at voksne mennesker ikke kan norsk grammatikk.

Anonymous poster hash: 423b4...c19

Skrevet

Herman er et nydelig navn. Ingen av mine har navnet og lille i magen er ei jente..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...