Gå til innhold

Hvor fort ble du gravid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35 og inn i min 4 prøveperiode.. Mannen er mye borte, så er ikke ofte det klaffer med eggløsning og greier, men vi humper nå på;-) hvor lang tid brukte du? Og testet /tempet du?

 

Anonymous poster hash: 44820...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. 2 år- Satt på første PP med eggløsningstest.Hadde visst bommet på den I 2 år..

2. Ojsann, Gravid uten å aktivt prøve.

3. Ojsann igjen 😉

Skrevet

Nr 1 -7 md

Nr 2- med en gang

 

Anonymous poster hash: d6bfc...8ad

Skrevet

Første forsøk begge gangene😊

 

Anonymous poster hash: e8257...fde

Skrevet

Første forsøk begge gangene her også.

 

Anonymous poster hash: dad72...4b4

Skrevet

1. Ojsann!

2. Én mnd

3. Oj, pokker...

 

Anonymous poster hash: f26af...036

Skrevet

1 - andre prøveperiode

2 - første prøveperiode

 

Tok el-tester begge gangene

 

Anonymous poster hash: d48cf...eac

Skrevet

testet og tempet, tok 7 måneder, jeg var 28 år.



Anonymous poster hash: 9c4df...49d
Skrevet

ble gravid på første forsøk 4 ganger, så har vært heldig.

men har i ettertid skjønt at jeg slipper flere egg pr syklus.



Anonymous poster hash: a6b1d...ff1
Skrevet

1. Oisann!

2. Første forsøk.

Skrevet

Hhv 9 mnd og tre år.

 

Anonymous poster hash: 0308d...e93

Skrevet

De to første satt på første forsøk. Tredje satt på første normale syklus etter p-piller, men endte i MA. Skal nå prøve igjen, men både jeg og mannen skal reise en del framover, kan bli en utfordring ;) Jeg er også en god del eldre, og forventer at det kan ta litt tid før det blir et barn til.

 

Anonymous poster hash: 68bf0...bca

Skrevet

Nr.1: 6 mnd

Nr.2: 4 mnd

 

Anonymous poster hash: 485c7...16f

Skrevet

6 mnd. Hadde en liten peiling på når eggløsningsdagen var, men var ikke helt sikker. Så det var i grunn flaks!

Skrevet

Nr 1: 3 år

Nr 2: første syklus

Nr 3: 5 mnd

 

Dette er 3 forskjellige menn

 

Anonymous poster hash: ce623...b80

Skrevet

Nr 1: 6 mnd. Men hadde bommet på el vite det seg. Satt på første forsøk som vi el-testet

Nr 2: 3 mnd

 

Anonymous poster hash: 439b7...816

Skrevet

Nr.1: 6 pp

Nr.2: 8 pp

 

Anonymous poster hash: 50ccf...c63

Skrevet

Nr.1: første "forsøk" dvs samleie uten prevensjon

 

Nr.2: 3 pp (mistet i MA)

 

Nr.3: 2 pp

 

Nr.4: første "forsøk" igjen ;)

 

Fikk første da jeg ble 28, nr.3 kommer nå rett før jeg er 32, tre tette. Aldri tempet, men brukt noen eggløsningstester.

 

Anonymous poster hash: 440b0...e1c

Skrevet

9 år og 3 mnd inn i prøvingen satt den ;)

 

Anonymous poster hash: 899bb...c14

Skrevet

Mistet 3 før første satt, ca 1 år

Mistet 1 før nr 2, ca 6 mnd

Siste ble til på første forsøk😉

Skrevet

3 år og prøverør måtte til.

 

Anonymous poster hash: 8ff1c...db7

Skrevet

Første: ca 2 år

Andre: ca 4 år

Tredje: ca 3 år

 

Skal sies at jeg har vært veldig avslappa til det og ikke brukt eggeløsningstester eller gått aktivt inn for å bli gravid. Men har ikke brukt prevensjon og har ofte samleie.

 

Anonymous poster hash: 00f8d...5c7

Skrevet

Første: 1,5 år, hvorav 6 mnd med eggløsningstester.

 

Andre: 2 år hvorav 6 mnd med eggløsningstester.

 

Jeg var da 26 år og 30 år da jeg ble gravid.

 

Anonymous poster hash: 4775f...cd6

Skrevet

Nr.1 kom som en overraskelse

Nr.2 på første forsøk

Nr.3 før mens var tilbake etter forrige fødsel

 

Anonymous poster hash: e87c0...451

Skrevet

1. Første forsøk, men med eggløsning test. 35år gammel.

 

2. Første forsøk med eggløsningtest, mistet i 3.mnd.

 

3. Første forsøk etter jeg mistet, med eggløsningtest, mistet i 4.mnd.

 

4. Første forsøk etter jeg mistet, med eggløsningtest. Dette gikk bra, 38år.

 

Anonymous poster hash: 9d79a...177

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...