Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Har en 3 åring som våkna og hadde vont, hosta litt først men klaga på vondt og ville jeg skulle ta det bort . Sikla litt og klaga på vondt I nesa og peke på halsen, på meg virka det som hun hadde vondt I halsen. Virka litt rødt og gult puss. Noe som kan lindre? Eller noen med erfaring? Er feber fri men tydelig vondt selv om hun sovna igjen Anonymous poster hash: d9da0...516
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Kald drikke eller is. Ta henne med til legen om hun ikke blir bedre i helgen. Jeg hadde maaaaaange halsbetennelser før jeg fjernet mandlene, og det var veldig vondt. Hadde ikke alltid feber, men ble redusert pga smertene . God bedring til datteren din:-) Anonymous poster hash: f42bb...192
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Gi også paracet om hun får mye ubehag:-) Anonymous poster hash: f42bb...192
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Takk for svar, hun ville ikke ha noe sover hardt nå og er rolig . Fortsetter det blir det legevakt imorgen, håpe det går over stakkar. Men det kan Være halsbetennelse? Trodde det kom med feber ofte jeg Anonymous poster hash: d9da0...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå