Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Barner mitt har sluttet med bleie for pver et halvt år siden. Han har ikke uhell me tiss. Men flere uhell med bæsjing. Så har kledd på han bleie det tidspunktet han bruker å bæsje. Å viss han har bæsja så tar han hånda ned i bleien å peller opp bæsjen å hiver på gulve... Den ene ansatte tror han ikke er klar dor å slutte med bleie fordeom han har vært bleie fri i over et halvt år.. Hvorfor peller han ut bæsjen fra bleien ?? Det må jo bety at han er klar for å slutte.. Eller... Beklager for rotete innlegg.. Anonymous poster hash: 3df8e...c77
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Ingen med samme problem at barnet tar aføringen å prøver å få det ut av bleien??? Anonymous poster hash: 3df8e...c77
Gjest Muji81 Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Han liker kanskje ikke følelsen av bæsj mot huden? Jeg ville prøvd på nytt med dotrening for nr 2
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Ekkelt med bæsj i bleia da vel. Han er sikkert klar for å kutte ut bleia. Du sier at den ansatte på bhg ikke tror han er klar. Hva tror du selv da?? Anonymous poster hash: 88d87...e06
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Han har slutta me bleie.... Men de ansatte tar på han bleie siden han bæsjer i trusa å de sier det er uhygenisk..... Jeg tror å han synes det er ekkelt... Men vetikke hva jeg skal gjøre når barnehagen er så negativ... Hjemme går det kjempe bra.. Her bruker han ikke bleie Anonymous poster hash: 3df8e...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå