Gå til innhold

Blir du redd for brudd når du krangler/diskuterer med kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir alltid litt smådårlig og får smått angst for at han skal gå lei og bryte... Utrolig slitsomt å ha det sånn... Ikke at vi krangler noe særlig, men er vi uenige og blir litt irriterte på hverandre får jeg samme ekle følelsen..:-/

Anonymous poster hash: 71711...b67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. Utrolig slitsomt..

Anonymous poster hash: 76a2d...a06

Skrevet

Nei, det tenker jeg aldri. Vi kan diskutere ganske heftig også, men vi er aldri slem med hverandre. Vi blåser ut litt damp og blir litt sure på hverandre. Tar maks en halvtime så har den ene sagt unnskyld (om det trengs) og så koser vi oss resten av dagen. 

Anonymous poster hash: 44409...954
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Må da kunne være uenig uten å være redd for at den andre parten skal gjøre det slutt.

Regner med dere ikke har barn sammen.

Anonymous poster hash: 3b604...a6d

Skrevet

Nei, det tenker jeg aldri. Vi kan diskutere ganske heftig også, men vi er aldri slem med hverandre. Vi blåser ut litt damp og blir litt sure på hverandre. Tar maks en halvtime så har den ene sagt unnskyld (om det trengs) og så koser vi oss resten av dagen.

Så herlig:-) sånn vil jeg ha det også! Han sier aldri noe stygt, er bare snill og god, men likevel blir jeg litt redd for at han skal gå lei...

Skrevet

Nei, det er ikke noe jeg tenker på. Det må mer enn noen krangler til for å bryte opp..

Anonymous poster hash: 16cc1...2e6

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Må da kunne være uenig uten å være redd for at den andre parten skal gjøre det slutt.

Ikke felles barn nei...

Skrevet

Tar det som en selvfølge at du har tatt valget å aldri få barn. Sånne forkastelige holdninger til andre menneskers svakeste sider, er virkelig ingen gener å spre videre. Flaut!

Skrevet

Nei, og vi har kranglet mye. Aldri vært redd for et brudd.

Skrevet

Jeg er redd for at kjæresten min skal bli lei, å gå fra meg. Men jeg er nå 38 år, og har blitt forlatt av alle i mitt liv, også mine foreldre. Så den redselen er ikke enkel å bli kvitt. Men jeg er den veldig bevisst, og viser ikke denne usikkerheten.

Anonymous poster hash: eec7f...84c
Skrevet

Så herlig:-) sånn vil jeg ha det også! Han sier aldri noe stygt, er bare snill og god, men likevel blir jeg litt redd for at han skal gå lei...

Men da er det vel ikke kranglingen du er redd for? Da er det jo at han skal gå lei du er redd for? Eller?

Jeg har selv hatt det sånn som deg og skjønner veldig godt hva du mener! Men det gikk heldigvis over og vi har 2 barn sammen og har det veldig fint ☺ Usikkerheten min forsvant og nå er det andre hverdagslige ting som bekymrer meg. Om barna har det bra, jobben osv. Ofte når man får barn så forsvinner den litt selvsentrerte siden og man finner andre ting som omfatter hele familien man er redd for istedet.

Er dere unge? Jeg tror egentlig bare du er litt usikker på deg selv og redd for at du ikke er den han vil ha resten av livet. Forhåpentligvis går det over.

Fortell han om redselen din så kanskje han kan forsikre deg om at du ikke har noe å frykte ☺

Skrevet

Tar det som en selvfølge at du har tatt valget å aldri få barn. Sånne forkastelige holdninger til andre menneskers svakeste sider, er virkelig ingen gener å spre videre. Flaut!

Haha☺ hva er det du snakker om?

Skrevet

Etter mye dritt i oppveksten er jeg nok blitt litt kald og kynisk. Nei, jeg er ikke redd for at det skal bli slutt. Jeg oppfører meg ordentlig og holder ikke det kan det være det samme egentlig. Orker ikke slike følsesforhold alla slike jeg hadde når jeg var 14 og har bevisst valgt en rolig og sindig mann som ikke steller til ugang han heller i hytt og vær

Anonymous poster hash: a3b70...03d

Skrevet

Nei det er ikke redd for. Tåler han ikke en saklig krangel, så er det han som har et problem :)  Har overlevd 5 år sammen hittil!

Skrevet

Nei, ikke redd

Vi krangler lite i grunn

Anonymous poster hash: 0e304...86b

Skrevet

Nei, aldri i løpet av de 10 årene vi har vært sammen vært redd for det. Det skal mer til enn en krangel før vi skal bli redd for at den andre parten ikke vil mer. Da må vi i tilfelle ha kjent på at forholdet har skrantet lenge først, og at en krangel blir toppen av isfjellet.

Anonymous poster hash: 52a27...d5c

Skrevet

Nei, jeg har aldri kjent på den frykten, men mannen min har. De forholdene han hadde før vårt var preget av damer som truet med å gå under krangler, gikk en stund før jeg fikk trygget han på at jeg ikke var en som truet med slikt.

Anonymous poster hash: b2e83...71d

Skrevet

Ja, for han truer meg og forteller meg at han ikke gidder mer og vil gjøre d slutt hver gang vi er uenige.

:)

Anonymous poster hash: 41f50...63f

Skrevet

Av en eller annen grunn er jeg aldri redd han skal gå! Tror han tenker det samme om meg.

Skrevet

Nei, aelvfølgelig ikke. Ikke krangler vi så mye heller, men vi bor sammen, har felles lån, tre barn. En uenighet er ikke nok til å bryte opp det vi har og det vet vi begge to veldig godt!

Skrevet

Nei, hvis han/forholdet ikke tåler enn krangel/diskusjon, er det ikke "liv laga" uansett tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...