Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Har en i sølv som ikke gjør så alt for mye ut av seg over spisebordet. På tide å skifte ut? Anonymous poster hash: c8a98...54f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Smaken er som baken. Anonymous poster hash: bd6ba...907
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Absolutt ikke ut. Anonymous poster hash: 54b91...4a8
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Lysekrone er etter min mening ut i små rom og leiligheter. Får den luft og rom og møbler som passer, er lysekrone inn i mange år. Anonymous poster hash: 27b6e...4ab
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Ja, sammen med grå og hvitter gger og pynt i sølv og sort. Anonymous poster hash: 0aacb...572
Miamimom Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har barokk/antikk stil, så hos meg er ikke prismekronene trendy. De er ekte og antikke, og del av det varige interiøret.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har lyskrone (med prismer) og venninna mi flirer seg halvt ihjel når hun kommenterer at det ser ut som ei gammel dame bor her når man ser inn hos meg. For jeg har grå blondegardiner på kjøkkenet og lyskrone Anonymous poster hash: 892c4...762
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Tenker at man har det man liker i hjemmet sitt, så spiller det ingen rolle om det er inn eller ut. Og hvem er det som skal få bestemme det? Anonymous poster hash: c2566...efd
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 Æsj jeg blir så påvirket av hva andre mener hele tiden. Så klarer ikke finne min egen stil. Er helt stil løst hos meg. Prøver så inderlig og nå har jeg endelig råd til å handle inn skikkelig møbler og pynt. Vi har kjøpt oss hus og endelig har jeg fått kjøpt meg lysekrone som jeg har drømt om i mange år. Men etter å ha lest denne tråden begynner jeg å tvile på om vi skal henge den opp. Hehehe. Så lett påvirkelig er jeg altså. Ergelig Anonymous poster hash: b6d12...613
Monajenten Skrevet 16. oktober 2015 #11 Skrevet 16. oktober 2015 Hvis du liker lysekronen så henger du den opp Jeg har endelig sluttet å bry meg om hva andre mener og hva som er trendy. I leiligheten vår er det en salig blanding av farger, forskjellige stiler og forskjellige typer bilder, noe som utgjør VÅR stil
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #12 Skrevet 16. oktober 2015 Æsj jeg blir så påvirket av hva andre mener hele tiden. Så klarer ikke finne min egen stil. Er helt stil løst hos meg. Prøver så inderlig og nå har jeg endelig råd til å handle inn skikkelig møbler og pynt. Vi har kjøpt oss hus og endelig har jeg fått kjøpt meg lysekrone som jeg har drømt om i mange år. Men etter å ha lest denne tråden begynner jeg å tvile på om vi skal henge den opp. Hehehe. Så lett påvirkelig er jeg altså. Ergelig Anonymous poster hash: b6d12...613 Ikke bry deg om hva andre tenker og mener!!! Det viktigste er at du har en stil som reflekterer deg og din personlighet! Det verste som finnes er interiørfolk som dømmer andre som har den og den stilen. Jeg har to bestevenninner. Av oss tre har jeg en type nordisk stil med fargeklatter, tavlemaling på en halv vegg, barnetegninger og hjemmelagde ting. Nr. 2 har litt sånn koselig stil med drivved, blonder, bokstaver og duse farger. Nr.3 har veldig klassisk stil med eikemøbler og tidløse møbler. Ingen av oss bryr seg om hvordan de andre har det hjemme. Selv om de tre hjemmene er totalt ulike handler det om stemningen og personene som bor der. Jeg føler varme og at det er koselig i alle disse tre hjemmene, det er det viktige. La deg gjerne inspirere av andre, men kjøp ting DU liker. Sett ulike stiler og ting som du liker slik at hjemmet ditt passer deg Anonymous poster hash: a8469...df9
Elsker livet Skrevet 16. oktober 2015 #13 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Tja, det begynner vel å bli i seneste laget å skaffe seg en nå om en er opptatt av å være inn. Men det er ikke helt ut heller, de som har en har vel stort sett ikke byttet den ut enda. Har du lenge ønsket deg en lysekrone, og endelig fått en, syns jeg du skal glede deg over den. Endret 16. oktober 2015 av Elsker livet
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. oktober 2015 #14 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har lysekrona etter farmor, den har jeg hatt siden jeg var 19, og jeg driter i hva som er mote. Det er lysekrona mi. Og om man venter lenge nok blir den moderne. Dessuten er jeg snart gammel dame.
Rubella Skrevet 17. oktober 2015 #15 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg har lysekrona etter farmor, den har jeg hatt siden jeg var 19, og jeg driter i hva som er mote. Det er lysekrona mi. Og om man venter lenge nok blir den moderne. Dessuten er jeg snart gammel dame. Jeg har også en gammel lysekrone etter bestemoren min. Er veldig glad i den og kommer ikke til å bytte den ut fordi den er "ut". Men jeg hadde nok ikke kjøpt en billig lysekrone av plast på IKEA som henger i hvert tredje hjem.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #16 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg har likt lysekroner siden jeg var bittelita, det vil si vel 40 år. Jeg gremmes fremdeles over at mine sympatiske onkler og tanter valgte å kaste bestemors lysekrone i steden for at jeg kunne arve den.... (ja, sympatiske var ironi!). Jeg har ingen lysekrone, men når jeg får råd, da skal jeg ha en. Men da skal jeg ikke ha en slik moderne en, da skal jeg ha en klassisk og gjerne antikk. Jeg tenker stadig på hvordan jeg ønsker min fremtidige lysekrone skal være Hva andre mener er in eller trendy eller helt ut når det kommer til interiør bryr meg ikke. Jeg vil ha et hjem hvor jeg trives, jeg vil ikke bo i et utstillingsvindu for andre. Anonymous poster hash: 36533...275
Isola&Lille+julegave Skrevet 17. oktober 2015 #17 Skrevet 17. oktober 2015 Liker du den, beholder du den. Enkelt og greit. Hvem bryr seg vel egentlig om disse trendene?!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #18 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg elsker prismer og lysekroner. Om det er ut bryr jeg meg ikke om. Jeg synes det er fint. Nå har jeg et hjem som er langt unna et moderne designhjem da. Spisestua mi (og lysekronen) har vært avbildet i et magasin. Den alternative stilen med antikk, selvlaget og nytt. Anonymous poster hash: 05890...7ba
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #19 Skrevet 17. oktober 2015 Har en i sølv som ikke gjør så alt for mye ut av seg over spisebordet. På tide å skifte ut? Anonymous poster hash: c8a98...54f Der jeg bor nå var det en ganske stor lysekrone som hang da vi kjøpte det. Synes det var rart i begynnelsen og at den var litt i veien. Vel etter tid og stunder har jeg lært og elske den. Tenker hvis vi kjøper et nytt sted skal vi jammen ha lysekrone i stua der også. Lysekrone hører vel til den klassiske stilen - og den er jo igrunnen "tidløs". Ikke bry deg om trendfreakene. Om noen år er deres stil ut, mens den klassiske stilen fortsatt gjelder 😉 Anonymous poster hash: b0e0d...59b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå