Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Vi hadde taco i dag, så skulle kompisen til samboeren komme å spise sammen med oss. Han spurte før han kom om det var noe vi manglet, og vi hadde glemt å kjøpe rømme. Spurte om han kunne kjøpe det, og sa at vi vi hadde bare Pepsi Max siden han ikke likte det og sku få mulighet til å ta med annen brus(vi hadde handlet til helgen før vi hadde spurt om han ville komme på middag, hvis ikke hadde vi jo kjøpt annen brus) han svarte "OK", og når han kom hadde han bare med brus. Spurte om han glemte rømmen og fikk til svar " jeg kan ikke spise det" .. 😡😡😡  Anonymous poster hash: 98990...7c8
Gjest Muji81 Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Taco uten rømme kan man bare kaste! Så du har min sympati
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Vi bruker ikke rømme i taco så jeg kan glemme det hvis jeg får gjester.  Anonymous poster hash: 3fa4a...d4a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Da hadde jeg sendt ham på bensinstasjonen eller nærmeste åpne butikk. Rømme er et must til taco  Anonymous poster hash: b6beb...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå