Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Liker dette forumet mye bedre enn andre former her på nett. Jeg og min mann har ingen barn, vi har vært sammen i mange, mange år å har funnet ut at vi ikke ønsker oss barn. Har 5 flotte tante/onkel barn som ofte er hos oss, det er veldig hyggelig Alt på dette forumet dreier seg jo ikke om barn, men jeg svarer gjerne på tråder som omhandler barn, jobber i et yrke med barn så prøver å hjelpe om jeg kan (Regner med å få høre at jeg ikke har noe på dette forumet å gjøre) Anonymous poster hash: 4a4ec...e68
PelleParafin Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har vært på forumet i tre-fire år, og det er først nå til januar at det kommer barn her i huset 😊 Kos deg på forumet, og ikke bry deg om noen burugler forteller deg noe annet!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Ja det får du høre. Syns det er rart at personer uten egne barn som heller ikke er prøvene er her inne. Anonymous poster hash: 67c13...318
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Nei. Noen venter barn, noen prøver å få barn, andre har barn. Noen er psykopater som ikke vil ha barn som bare henger her Anonymous poster hash: 5ea53...ef0
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Om folk ikke kan vere her uten barn må man nok iføre en grense på hvor gamle bbrna kan vere før man melder seg ut! Dessuten er det mange prøver her så ikke alle har barn og mange har bare store barn. Anonymous poster hash: 602b7...950
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Vært her av og på i mange mange år, før det kom barn nå i august. Anonymous poster hash: 3a7fe...ea0
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Har en sønn :-) Anonymous poster hash: ed61c...839
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #9 Skrevet 17. oktober 2015 Nei. Noen venter barn, noen prøver å få barn, andre har barn. Noen er psykopater som ikke vil ha barn som bare henger herAnonymous poster hash: 5ea53...ef0 Er man psykopat fordi man ikke ønsker barn eller fordi man henger her uten å ha barn? Tror ikke du helt har forstått hva en psykopat er. Selvfølgelig kan du henge her så mye du vil, HI! De aller fleste trådene handler jo ikke om barn. Hvorfor skal en barnløs ikke kunne lese og delta i de trådene som alle andre? Hva er rart med å lese tråder om kjøkken, lån, jobber, menn, ferier, drømmer, fantasier osv som barnløs? Anonymous poster hash: 5bdcd...f8c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #10 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg har barn, men hadde jeg ramlet over denne siden når jeg var barnløs hadde jeg nok blitt værende😂For her er mye rart!!😂 Anonymous poster hash: 5af6d...8ac
Gjest Antarctica Skrevet 17. oktober 2015 #11 Skrevet 17. oktober 2015 Nei. Noen venter barn, noen prøver å få barn, andre har barn. Noen er psykopater som ikke vil ha barn som bare henger her Anonymous poster hash: 5ea53...ef0 Og noen er verken psykopater eller foreldre/prøvere...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #12 Skrevet 17. oktober 2015 Liker dette forumet mye bedre enn andre former her på nett. Jeg og min mann har ingen barn, vi har vært sammen i mange, mange år å har funnet ut at vi ikke ønsker oss barn. Har 5 flotte tante/onkel barn som ofte er hos oss, det er veldig hyggelig Alt på dette forumet dreier seg jo ikke om barn, men jeg svarer gjerne på tråder som omhandler barn, jobber i et yrke med barn så prøver å hjelpe om jeg kan (Regner med å få høre at jeg ikke har noe på dette forumet å gjøre) Anonymous poster hash: 4a4ec...e68 Jeg har, og jeg hadde nok aldri vært her inne hvis jeg ikke hadde barn, hadde lyst på eller hadde et barn i mgemn. Før jeg ønsket barn var jeg ikke interessert i slike forum, eller artikler om barn og graviditet. Såjeg synes det er merkelig. Anonymous poster hash: 4531e...b1c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #13 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har en niåring. Oppdaget forumet når jeg var gravid med henne, men "sluttet" når hun var noen år gammel. Så ble jeg gravid for to år siden og begynte igjen. Dessverre mistet jeg babyen og oppdaget at mannen var utro, og heiv han ut. Men ble helt avhengig av forumet og er her enda Anonymous poster hash: f679e...50c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #14 Skrevet 18. oktober 2015 Liker dette forumet mye bedre enn andre former her på nett. Jeg og min mann har ingen barn, vi har vært sammen i mange, mange år å har funnet ut at vi ikke ønsker oss barn. Har 5 flotte tante/onkel barn som ofte er hos oss, det er veldig hyggelig Alt på dette forumet dreier seg jo ikke om barn, men jeg svarer gjerne på tråder som omhandler barn, jobber i et yrke med barn så prøver å hjelpe om jeg kan (Regner med å få høre at jeg ikke har noe på dette forumet å gjøre)Anonymous poster hash: 4a4ec...e68 Jeg har, og jeg hadde nok aldri vært her inne hvis jeg ikke hadde barn, hadde lyst på eller hadde et barn i mgemn. Før jeg ønsket barn var jeg ikke interessert i slike forum, eller artikler om barn og graviditet. Såjeg synes det er merkelig. Anonymous poster hash: 4531e...b1c Hvorfor er det merkelig? De fleste trådene her handler jo ikke om barn eller graviditet engang! Anonymous poster hash: 5bdcd...f8c
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #15 Skrevet 18. oktober 2015 Nei, men er prøver på tredje året så har vært her en stund uten barn 😊 Anonymous poster hash: 8ea2e...d9e
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #16 Skrevet 18. oktober 2015 Nei, jeg har ikke barn Anonymous poster hash: 1e0a6...940
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #17 Skrevet 18. oktober 2015 Her står det "foreldre.no" og "Barn i magen/Ditt barn", så jeg regner jo med at det er flest prøvere, gravide og foreldre her. Men for å være helt ærlig, så bryr jeg meg ikke. Anonymous poster hash: 9f7a0...f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå