Gå til innhold

Apropo hjemmeværende !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anja Sollien , team lavrans dama har hatt nanny ett år.... Hun trenger tid til trening, shopping og veninnelunsjer... Hehe det er vel å dra det langt? Dette er jo ikke barnevakt en sjelden gang. Hva med babypermisjonen .

Anonymous poster hash: debd9...a21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykt. Stakkars barn

Anonymous poster hash: 6502a...e4b

Skrevet

Jeg har ingen kjennskap til henne, men fødte ikke hun et veldig prematurt barn? Kan Være grunner for nanny som vi ikke vet

Anonymous poster hash: be343...46b

Skrevet

Jeg kjenner henne ikke. Men tenker litt at hun mistet kjæresten sin uhyre brått (og offentlig) og midt i sorgen ble gravid med ny mann (igjen svært offentlig). De er temmelig unge, fikk et svært prematurt barn, og mannen er mye borte.

Jeg synes det ikke er rart i det hele tatt at hun trenger litt hjelp i hverdagen jeg.

Hvorfor skal kvinner alltid være kvinner verst? Jeg fatter det ikke. I mitt neste liv skal jeg være mann. De driver ikke på sånn.

Anonymous poster hash: 0107f...14b

Skrevet

Np leste jeg litt i bloggen. Og synes egentlig ganske synd på henne. Tror ikke hun hadde det enkelt etter fødsel. Høres ut som om hun isolerte seg og unnvek hjelp for noe som høres ut som en fødselsdepresjon

Skrevet

Han er ung (23) men hun er faktisk (27) . Vil ikke kalle det temmelig ungt akuratt...

Skrevet

Og selvfølgelig var det hardt miste kjæresten. Men ... Jeg tror hun har tatt bevist valg. Hvem tar f eks en fotballfrueselfie etter prematur fødsel om at kroppen ser ikke verst ut??? Datteren er vel født 3-4mmd for tidlig? For det første fokuset er da ikke selfie og punkt to . Med 3-4 mmd igjen av et svangerskap ser man ikke høygravid ut og hun kan jo ikke sammenlige sånn selfie med f eks Marna og andre som la ut etter 9 mnd svangerskap. Tror hun er merkelig.

Skrevet

Totalt uinteressant dame spør du meg. Blir kjendis pga død kjæreste, starter moteblogg...

Anonymous poster hash: cbc48...93d

Skrevet

Og selvfølgelig var det hardt miste kjæresten. Men ... Jeg tror hun har tatt bevist valg. Hvem tar f eks en fotballfrueselfie etter prematur fødsel om at kroppen ser ikke verst ut??? Datteren er vel født 3-4mmd for tidlig? For det første fokuset er da ikke selfie og punkt to . Med 3-4 mmd igjen av et svangerskap ser man ikke høygravid ut og hun kan jo ikke sammenlige sånn selfie med f eks Marna og andre som la ut etter 9 mnd svangerskap. Tror hun er merkelig.

Les bloggen og du vil forstå at hun ble veldig preget av fødselen. Hadde hun vært min venninne ville jeg ymtet frem om psykolog.

Som mor til en prematur selv vet jeg hvor viktig galgenhumor kan være. Pleier faktisk å si at den eneste fordelen med prematur fødsel er vekta. Fordi det er jævlig skremmende..

Skrevet

Rart hvordan det er greit at bestemor/bestefar, onkler og tanter hjelper stadig til med barnepass, mange FORVENTER det, men mangler man familie og venner og bruker nanny til det samme så er man dårlig mor. Premature barn er som regel ekstremt krevende, og man trenger pust i bakken. Ikke noe rart mange av de norske "supermødre" som aldri har barnevakt opplever at gubben stikker fordi de aldri har kjærestetid, og dama sliter seg så mye ut på å gjøre alt av barnestell, husarbeid, matlaging osv selv, at hun ikke ser ut i måneskinn. Man trenger ikke å miste seg selv når man får barn, man er fortsatt et menneske, og trenger ikke å forvandle seg til KUN vaskehjelp, barnepass, nattevakt og kokk, og ingenting annet.

Anonymous poster hash: 5b403...8ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...