Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 ho inviterer til bursdag (når de har ansvaret) på foreldreforumet på fb, blir addet av far på ting som er foreldrenes ansvar osv, men ikke tar tlf (har aldri tatt den de to gangene jeg har ringt), ikke er venner m meg på fb... hvor normalt er det egentlig? Anonymous poster hash: d1819...75c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Spesielt. Hun liker kanskje å leke mamma..... Anonymous poster hash: 74a79...560
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Du må kanskje ringe mer enn 2 ganger for at det skal ha statistisk signifikans... utover det så høres hun jo engasjert ut og hvis barnet trives så er det jo bra? Hvis jeg var deg ville jeg gjort en innsats for å bli venn med dama. Ingenting kan vel være bedre enn at de voksne i barnas liv er gode venner? Men jeg aner ikke hvor vanlig det er. Anonymous poster hash: 5131b...c0b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 På klassegruppene til mine barn, disse på Facebook, og også de for fritidsaktiviteter er det mange stefedre, ingen stemødre. På mødretreffene blir ikke stemødre invitert. Ikke engang den stemora vi alle kjenner, stemora til det barnet ingen kjenner mora til. Mora viser aldri snuten sin på noe som har med eldstebsrnet sitt å gjøre. Hun er derimot veldig involvert og aktiv i barnehage livet til sine to yngre barn, hvis far hun lever sammen med. Nitrist! 😳 Det var bare delvis svar på spørsmålet ditt. Ja, det er normalt for steforeldre, i allefall stefedre å være involvert. Hvor normalt det er å være involvert med barna, men ikke snakke med mor vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 41e20...686
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 jeg har forsøkt.. jeg trodde (i mitt hode) at vi skulle bli "venner" og at det skulle bli greit å samarbeide. Jeg addet hun faktisk på fb når hun flyttet inn med min eks, men hun godkjente det aldri. Jeg vet at hun ikke tar den med vilje. Begge gangene jeg ringte var det god grunn for det. Kjenner bare jeg har fått hele greia opp i halsen. Hvis ho vil leke mamma (det er fler barn og hun har ikke barn), så syns jeg vi burde hatt såpass kontakt at det hele var naturlig for oss begge? hi Anonymous poster hash: d1819...75c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 jeg har forsøkt.. jeg trodde (i mitt hode) at vi skulle bli "venner" og at det skulle bli greit å samarbeide. Jeg addet hun faktisk på fb når hun flyttet inn med min eks, men hun godkjente det aldri. Jeg vet at hun ikke tar den med vilje. Begge gangene jeg ringte var det god grunn for det. Kjenner bare jeg har fått hele greia opp i halsen. Hvis ho vil leke mamma (det er fler barn og hun har ikke barn), så syns jeg vi burde hatt såpass kontakt at det hele var naturlig for oss begge? hi Anonymous poster hash: d1819...75c Helt enig. Høres ut som du må svelge de største kamelene for barnas skyld, og det er ikke noe godt. Jeg har ei venninne som er stemamma og hun synes det er kjempesårt at hun ikke får være mer involvert i stesønnens liv enn hun er, fordi hun ikke får lov. Hun elsker ungen, så jeg kjenner til situasjoner best den veien. Det er derfor jeg lander på "barnetv"versonen, kan ikke alle bare være venner.... Kanskje du kan prøve å ta en prat med bf om dette? Om dere kommer godt overens? Anonymous poster hash: 5131b...c0b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Flott at hun er engasjert i barna, men utrolig trist at hun ikke vil ha kontakt med deg. Det beste hadde jo vært om dere kom godt overens, da hun er så engasjert i barna. Jeg har selv en kjæreste med barn, og han har barnet litt mer enn mor, så etter hvert blir jo jeg en stor del av dette barnet sitt liv. Men jeg ser på det som en selvfølge at jeg skal få et godt forhold til mor og. Vi ønsker jo alle det beste for barnet, og da er det bra om alle kan være venner, og samarbeide. Anonymous poster hash: c994d...1c7
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Utelukkende positivt at hun er engasjert i barna synes jeg. Dere to trenger ikke å være venninner fordet. Anonymous poster hash: 37338...876
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Spesielt. Hun liker kanskje å leke mamma..... Anonymous poster hash: 74a79...560 Samme tenker jeg. Noen liker å føle seg betydningsfulle. Anonymous poster hash: 78632...f09
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #10 Skrevet 17. oktober 2015 Utelukkende positivt at hun er engasjert i barna synes jeg. Dere to trenger ikke å være venninner fordet. Anonymous poster hash: 37338...876 hehe, tror kanskje du missforstår litt her da... Vi er vel ikke helt der at jeg ønsker å være VENNINNE med dama Men at vi hadde såpass "åpent" om du vil, at hun kunne ringe meg/melde meg om det var noe og motsatt. Her er det ingenting med mindre hun tilfeldigvis er der når jeg henter/leverer.. Men ja, er jo glad for at hun liker ungene og er grei med de. hi Anonymous poster hash: d1819...75c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #11 Skrevet 17. oktober 2015 Har samme greie her, stemor vil gjerne være mamma, men vil ikke forholde seg til meg overhode. Nå har dette pågått i mange år, jeg har svelgt kameler til jeg blir grønn, men hun vil ikke ha meg i livet sitt (som om jeg vil ha henne). Nå er det mye historie her som jeg ikke skal ta, men far og jeg har flere ganger vært på fvk pga henne og der sier de hver gang at hun bør trekker seg litt tilbake.. Det er bare bra at stemor engasjerer seg og inkluderer, men hun er ikke mor, men stemor. Hun presterte en gang å skrive under leksene til mitt barn med: mamma kari, og det er den eneste gangen rullegardinen min har gått ordentlig ned. Anonymous poster hash: f5d7a...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå