Gå til innhold

Hva har du i hvilepuls?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med hjertebank og tok hvilepulsen for å se om det var noen sammenheng. Den er på 60. Hva har du?

 

Anonymous poster hash: 4745c...f47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 90 og 100 som regel. Er innimellom innom 80-tallet, og når jeg sover kan den ligge nede på 70. Pulsen øker fort til 130 om jeg skal noe så enkelt som å skifte på sengen. Vet det ikke høres normalt ut, men legen er ikke bekymret :P



Anonymous poster hash: d368b...368
Skrevet

47. Målt på sykehus.

Skrevet

120

 

Anonymous poster hash: 93db0...033

Skrevet

Omtrent 60, helt normalt.

 

Anonymous poster hash: 269bf...288

Skrevet

Når jeg er frisk ligger den på ca 58-60. Nå ligger den på gode dager på rundt 65, i dårligere perioder mellom 70 og 85. Veldig slitsomt når den ligger så høyt.



Anonymous poster hash: 2fbcf...476
Skrevet

Ligger på 80-90.

Kan på en god dag komme ned på 70.

 

Jeg tar beta blokker siden jeg har en hjertefeil. Og jeg plages veldig mye av ekstra slag og uregelmessig puls.

 

Skal få satt inn pacemaker. Gleder meg til å få kjenne hvordan det er å ha normal hjerterytme. Har takykardi.

 

Uten medisiner ligger den på 160.

 

Anonymous poster hash: 54a46...d73

Skrevet

Ca 60.



Anonymous poster hash: 555d4...0c0
Skrevet

Ca 60. Tror det er temmelig normalt.

Mannen, og alle menn i hans slekt ligger på 40.

 

Anonymous poster hash: 523e6...04b

Skrevet

Ligger på 80-90.

Kan på en god dag komme ned på 70.

 

Jeg tar beta blokker siden jeg har en hjertefeil. Og jeg plages veldig mye av ekstra slag og uregelmessig puls.

 

Skal få satt inn pacemaker. Gleder meg til å få kjenne hvordan det er å ha normal hjerterytme. Har takykardi.

 

Uten medisiner ligger den på 160.

 

Anonymous poster hash: 54a46...d73

 

Min far har hjerteproblemer og fikk satt inn pacemaker for få år siden. Han har samme hvilepuls som meg nå, på 60 tallet :) 

 

Anonymous poster hash: 0f265...541

Skrevet

Har brukt fitbitarmbånd med hjertemåler en stund nå og gjennomsnittlig er den på 62. På morgenen når jeg våkner skjekker jeg alltid og da ligger det på 48.

Skrevet

Ca 110. Da jeg er stresset eller i aktivitet ligger den på 150 noe som kan være ubehagelig.

 

Anonymous poster hash: 375c6...66c

Skrevet

 

 

Ligger på 80-90.

Kan på en god dag komme ned på 70.

 

Jeg tar beta blokker siden jeg har en hjertefeil. Og jeg plages veldig mye av ekstra slag og uregelmessig puls.

 

Skal få satt inn pacemaker. Gleder meg til å få kjenne hvordan det er å ha normal hjerterytme. Har takykardi.

 

Uten medisiner ligger den på 160.

 

Anonymous poster hash: 54a46...d73

Min far har hjerteproblemer og fikk satt inn pacemaker for få år siden. Han har samme hvilepuls som meg nå, på 60 tallet :)

 

Anonymous poster hash: 0f265...541

Høres fantastisk ut 😊

 

 

Anonymous poster hash: 54a46...d73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...