Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg sliter litt med hjertebank og tok hvilepulsen for å se om det var noen sammenheng. Den er på 60. Hva har du? Anonymous poster hash: 4745c...f47
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Mellom 90 og 100 som regel. Er innimellom innom 80-tallet, og når jeg sover kan den ligge nede på 70. Pulsen øker fort til 130 om jeg skal noe så enkelt som å skifte på sengen. Vet det ikke høres normalt ut, men legen er ikke bekymret Anonymous poster hash: d368b...368
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 120 Anonymous poster hash: 93db0...033
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Omtrent 60, helt normalt. Anonymous poster hash: 269bf...288
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Når jeg er frisk ligger den på ca 58-60. Nå ligger den på gode dager på rundt 65, i dårligere perioder mellom 70 og 85. Veldig slitsomt når den ligger så høyt. Anonymous poster hash: 2fbcf...476
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Ligger på 80-90. Kan på en god dag komme ned på 70. Jeg tar beta blokker siden jeg har en hjertefeil. Og jeg plages veldig mye av ekstra slag og uregelmessig puls. Skal få satt inn pacemaker. Gleder meg til å få kjenne hvordan det er å ha normal hjerterytme. Har takykardi. Uten medisiner ligger den på 160. Anonymous poster hash: 54a46...d73
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Ca 60. Anonymous poster hash: 555d4...0c0
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 Ca 60. Tror det er temmelig normalt. Mannen, og alle menn i hans slekt ligger på 40. Anonymous poster hash: 523e6...04b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #11 Skrevet 16. oktober 2015 Ligger på 80-90. Kan på en god dag komme ned på 70. Jeg tar beta blokker siden jeg har en hjertefeil. Og jeg plages veldig mye av ekstra slag og uregelmessig puls. Skal få satt inn pacemaker. Gleder meg til å få kjenne hvordan det er å ha normal hjerterytme. Har takykardi. Uten medisiner ligger den på 160. Anonymous poster hash: 54a46...d73 Min far har hjerteproblemer og fikk satt inn pacemaker for få år siden. Han har samme hvilepuls som meg nå, på 60 tallet Anonymous poster hash: 0f265...541
Kaviar88 Skrevet 16. oktober 2015 #12 Skrevet 16. oktober 2015 Har brukt fitbitarmbånd med hjertemåler en stund nå og gjennomsnittlig er den på 62. På morgenen når jeg våkner skjekker jeg alltid og da ligger det på 48.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #13 Skrevet 16. oktober 2015 Ca 110. Da jeg er stresset eller i aktivitet ligger den på 150 noe som kan være ubehagelig. Anonymous poster hash: 375c6...66c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #14 Skrevet 16. oktober 2015 Ligger på 80-90. Kan på en god dag komme ned på 70. Jeg tar beta blokker siden jeg har en hjertefeil. Og jeg plages veldig mye av ekstra slag og uregelmessig puls. Skal få satt inn pacemaker. Gleder meg til å få kjenne hvordan det er å ha normal hjerterytme. Har takykardi. Uten medisiner ligger den på 160. Anonymous poster hash: 54a46...d73 Min far har hjerteproblemer og fikk satt inn pacemaker for få år siden. Han har samme hvilepuls som meg nå, på 60 tallet Anonymous poster hash: 0f265...541 Høres fantastisk ut 😊 Anonymous poster hash: 54a46...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå