Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg leverte en bekymringsmelding til barnehagen for fire uker siden, da en annen mor kom og fortalte meg at hennes treåring hadde fortalt at min treåring ble tatt på av en i barnehagen. Idag ringte politiet, og det blir avhør med medisinsk undersøkelse snarest mulig. Barnehagen nekter å uttale seg om saken til meg, og jeg ble derfor utrolig satt ut da politet ringte idag. Den det gjelder er fortsatt i daglig arbeid i barnehagen. Politiet påpekte også at vi impliserte måtte være forsiktige med å fortelle om denne saken, da "vi ønsker jo ikke et forslagsideoppslag, akkurat." Opplever fokuset som så feil.. Hvorfor må jentene igjennom dette, uten at han skal suspenderes? Vet de noe jeg ikke vet? Jeg føler at jeg ikke har noen å snakke med, og vurderer å rett og slett ringe barnevernstjenesten for råd.. Hva ville dere gjort? For ordens del har jeg til nå, aldri mistenkt seksuelt misbruk. Barnet mitt har aldri gjort noen handlinger som kan sees på som seksuelle, og det samme sier barnehagen. Jeg er fryktelig redd.. Anonymous poster hash: 0c1c1...4b9
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Kan godt forstå at det er fokus på å holde saken under lokk. Foreløpig er det en mistanke, og saken er under etterforskning. Kommer saken i media er livet ødelagt for en person, som enn så lenge er å anse som uskyldig. Hvorfor personen ikke er suspandert har jeg ikke koe godt svar på, det hadde passet med en "permisjon" i denne situasjonen. Å kontakte barnevernet for råd høres fornuftig ut. Anonymous poster hash: 772e9...6c4
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Bra det blir tatt på.alvor. Men hva har den andre 3 åringen sagt?? Anonymous poster hash: 83fab...7fa
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 3 åringer sier så mye rart som kan oppfattes helt feil så forstår godt at de ikke vil henge ut en mest sannsynlig uskyldig ansatt. Anonymous poster hash: 625b4...35b
Ikkesåallerværst Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg ville tatt barnet mitt ut av bhg hvis ikke vedkommende tok noen betalte feriedager. Jeg forstår godt at de ikke vil ha noen panikk, at ingen er skyldig før dom, at bhg ikke kan diskutere detaljer med deg og at politiet vil unngå bevisforspillelse, men jeg hadde ikke tatt sjansen på å la barnet mitt møte en evnt overgriper et sekund til. Du kan ringe bvtj, men de kan neppe gjøre stort. Du burde jo fått tilbud om å snakke med noen. Kanskje bvtj vet hvor du ksn henvende deg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Barnevernet har ingenting med barnets hverdag i bhg å gjøre. De undersøker barnets omsorgsituasjon i hjemmet. Du bør kontakte en advokat for rådføring. Barnevernkonsulent Anonymous poster hash: b25f8...0d1
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg ville tatt barnet mitt ut av bhg hvis ikke vedkommende tok noen betalte feriedager. Jeg forstår godt at de ikke vil ha noen panikk, at ingen er skyldig før dom, at bhg ikke kan diskutere detaljer med deg og at politiet vil unngå bevisforspillelse, men jeg hadde ikke tatt sjansen på å la barnet mitt møte en evnt overgriper et sekund til. Du kan ringe bvtj, men de kan neppe gjøre stort. Du burde jo fått tilbud om å snakke med noen. Kanskje bvtj vet hvor du ksn henvende deg. Lykke til! Betalte feriedager? Et annet barn....? Proporsjoner! Anonymous poster hash: 0ad99...a03
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 ja, hva har den andre ungen sagt? Utrolig merkelig at et annet barn har sagt og sett dette? Hva sier din 3 åring? Anonymous poster hash: 9d7a7...f62
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 ja, hva har den andre ungen sagt? Utrolig merkelig at et annet barn har sagt og sett dette? Hva sier din 3 åring? Anonymous poster hash: 9d7a7...f62 Det lurer jeg og på Anonymous poster hash: 03e11...d42
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 Har du latt barnet ditt gå i bhg i dei fire vekene sammen med den tilsette? Det er ein sak for bvt. Foreldre skal beskytta barn mot risikosituasjoner. har bhg latt den tilsette fortsetja under ettetforskninga? Det er ein sak for politiet. barnevernkurator Anonymous poster hash: 51bad...e8f
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #11 Skrevet 18. oktober 2015 er vel ikke sikkert de snakker sant heller, skal ikke ødelegge livet til en uskyldig mann heller Anonymous poster hash: c1cae...e80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå