Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Har tre barn på seks, fire og fire mnd. Det er fullstendig umulig å få en normal soverytme på babyen. Han får sove i fred første duppen på dagen. Fra ca 10-12. Men så er det ALLTID noe som ødelegger. Enten skal noe følges opp på helsestasjon eller tannlege. Møter på skole, barnehage. Mann som skal kjøres hit eller dit. Får aldri ro. Og med en mann som jobber kveld for n'te dag på rad holder jeg på å klikke. Lage middag med to kranglefanter og en grinete baby tilstede gjør meg gal! Jeg har forsøkt det meste, men begeret er overfylt og jeg vil bare rømme fra hele driten!!! Anonymous poster hash: bfd41...d6b
MilleMarmelade Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Huff, kjenner følelsen! Har du noen som kan avlaste? Trille babyen, ha en eller to SV de andre på besøk en ettermiddag? Mannen din burde jo få seg lappen, så du slipper å skysse rundt på ham i tillegg. Kan ikke han ta babyen litt på dagtid når han jobber kveld så du får sove?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå