Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 ... når besøket med en gang de kommer inn døra lurer på hva det er til middag, for han har lyst på pannekaker. Ikke noe big deal, men litt småfrekt syns jeg. Anonymous poster hash: 988b9...624
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 ... når besøket med en gang de kommer inn døra lurer på hva det er til middag, for han har lyst på pannekaker. Ikke noe big deal, men litt småfrekt syns jeg. Anonymous poster hash: 988b9...624 Håper det ar et barn??? *Sjokkert* Anonymous poster hash: 4b362...7dc
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Ja, er et barn 11 år. Men, alikevel... Hi Anonymous poster hash: 988b9...624
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg hadde nok ikke leet et øyelokk en gang og bare fortalt hva vi har til middag. Anonymous poster hash: baf92...ed1
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Ha ha ha, ja det er jo frekt. Mine barn har hatt med seg så mange forskjellige venner hjem, at jeg ikke lenger blir forundret over enkelte. Noen er veldig kresne. Og det lyser lang vei igjennom at de ikke har gått gjennom "slikt gjør man ikke når man er hos andre" praten på hjemmebane
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Har hatt noen sånne, her var det en og som krevde mat på pizzabakeren og MC Donalds, for det var den eneste maten han spiste. Men de må bare pent spise det de får servert. Ellers får de bare dra hjem da. Og jeg lager jo ikke noe veldig sært, da vi har besøk av andre barn. Anonymous poster hash: c2672...0be
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Skjønner deg godt og er helt lik! Når barn kommer hit å forventer at vi og vår familie skal fungere på samme måte som hos dem mtp mat, måltider og rutiner, regler og når de er med oss på noe. (Oi, der var det mye aggresjon😳) Anonymous poster hash: 7a3fb...f97
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 En venninne til min datter ropte før hun var kommet inn døra om jeg kunne bake sjokolademuffins?? Frekt og en veldig dreper på bakelyst, hvis det fantes noen i utgangspunktet... Anonymous poster hash: 92fb2...bac
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Har hatt noen sånne, her var det en og som krevde mat på pizzabakeren og MC Donalds, for det var den eneste maten han spiste. Men de må bare pent spise det de får servert. Ellers får de bare dra hjem da. Og jeg lager jo ikke noe veldig sært, da vi har besøk av andre barn. Anonymous poster hash: c2672...0be ...NÅR vi har besøk av andre barn! Anonymous poster hash: f870b...1d9
Yellow Brick Road Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 Forventer de, eller ønsker de seg? Og at barn tror at ting serveres sånn som de er vant med, er jo ikke så rart. Jeg ble i alle fall ganske overrasket da vi var på besøk hos noen venner for et par uker siden og fikk servert tacos, men uten noen som helst form for salsa, så jeg spurte automatisk: "Skal jeg finne fram tacosausen?" Nei, det hadde de ikke, de brukte bare rømme og ketchup. Jeg vil ikke kalle det direkte frekt å komme inn døra og spørre om du skal steke pannekaker eller sjokolademuffins, men kanskje en smule freidig, likevel akseptabelt av et barn. Det er jo bare å svare at nei, ikke i dag.
Iiiiik Skrevet 16. oktober 2015 #11 Skrevet 16. oktober 2015 For en 11-åring viser det i hvert fall dårlig forståelse for hva som er akseptabel atferd. For en 4-åring er det greit. For en 40-åring kan det være greit, hvis det er ens egen bror det er snakk om. Min sønn har en kamerat hvis foreldre driver en ganske anerkjent restaurant. Han er her mye denne gutten, og fortalte hyppig at pappas mat er mye bedre enn den jeg lager. Jeg tålte det da han var 4 og da han var 6. Da han var 7-8 sa jeg at jeg ikke syntes det var hyggelig at han måtte si det hver gang han spiste her. Han ble litt overrasket, men skjønte det da jeg sa at jeg også skjønte at en kjempegod kokk lager bedre mat enn meg, men at det var fint hvis han ikke sa det hver gang. Nå er han 11 og det hender han skryter av maten min
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #12 Skrevet 16. oktober 2015 En venninne til min datter ropte før hun var kommet inn døra om jeg kunne bake sjokolademuffins?? Frekt og en veldig dreper på bakelyst, hvis det fantes noen i utgangspunktet... Anonymous poster hash: 92fb2...bac Har hun spist sjokolademuffins hos deg før? I såfall ville jeg tatt det som et kompliment. Anonymous poster hash: d9a81...830
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #13 Skrevet 16. oktober 2015 En venninne til min datter ropte før hun var kommet inn døra om jeg kunne bake sjokolademuffins?? Frekt og en veldig dreper på bakelyst, hvis det fantes noen i utgangspunktet...Anonymous poster hash: 92fb2...bac Har hun spist sjokolademuffins hos deg før? I såfall ville jeg tatt det som et kompliment. Anonymous poster hash: d9a81...830 kan jo også være at barnet til #8 har stjelt opp vennen til å spørre... Anonymous poster hash: 3ad5e...e02
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #14 Skrevet 16. oktober 2015 En venninne til min datter ropte før hun var kommet inn døra om jeg kunne bake sjokolademuffins?? Frekt og en veldig dreper på bakelyst, hvis det fantes noen i utgangspunktet...Anonymous poster hash: 92fb2...bac Har hun spist sjokolademuffins hos deg før? I såfall ville jeg tatt det som et kompliment. Anonymous poster hash: d9a81...830 kan jo også være at barnet til #8 har stjelt opp vennen til å spørre... Anonymous poster hash: 3ad5e...e02 Nei og nei Datteren min reagerte også på at hun spurte. Anonymous poster hash: 92fb2...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå