Gå til innhold

UL i uke 6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 5 nå og er livredd for MA. Det står at man kan se hjertebank i uke 6 (kanskje høre også hvis man er veldig heldig)

Erfaringer med så tidlig ul? :)

Jeg må bare forsikre meg om at det lever der inne, symptomer har jeg heller ikke. Ikke murring i magen, ilinger, ømme bryst, nada :/

Anonymous poster hash: 01e37...f69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistet i uke 13

Det beste er å ikke bekymre seg for mye

Du kan ALDRI forsikre deg helt for ting som kan gå galt

Anonymous poster hash: 34e8c...6a6

Skrevet

Jeg hadde tidlig UL i uke 7. Tror de anbefaler at man venter til uke 7 for å være sikker på at du kan se hjertet slå. Om du kommer i uke 6 og ikke ser hjertet slå, så behøver det jo ikke å være noe galt, men dumt å komme bomtur liksom. Man får ikke sett så veldig mye, men man ser en liten klump og et bankende hjerte. Så man får bekreftet at den lever, hvor mange foster det er og at den er på riktig sted. :) Jeg synes det er gull verdt å få den bekreftelsen såpass tidlig! :)

Anonymous poster hash: 9a72d...d8c
Skrevet

Vet ikke hvor du holder til, men har verdens beste gynekolog i Oslo/Bærum, å anbefale dersom det er av interesse! :)

Skrevet

Var på ul i uke 7+2. Fikk se hjertet slå, gynekologen pekte på en ballong hun kalte matpakken, målte embryoet og slo på noe som gjorde at vi såg røde og blå strømmninger til og fra morkaken.

Er ikke så veldig mye å se på det punktet, men fo meg som har opplevd bådde Ma og dødfødsel var det uvurderlig verdi å få se hjertet slå.

Var veldig instilt på at det ikke kom til å være liv nesten så jeg gledet meg til utskrappning for å slippe kvalmen, men ble veldig gla for at det var liv.

Anonymous poster hash: 700f9...185

Skrevet

De anbefaler vel å vente til uke sju, da ser du det lille hjertet slå ❤️

Skrevet

Jeg mistet i uke 13

Jeg var forresten på ul samme dagen som jeg mistet

Alt såg bra ut. Hjertet slo. Baby beveget seg og baby hadde vokst som den skulle

Skrevet

Jeg mistet i uke 13

Jeg var forresten på ul samme dagen som jeg mistet

Alt såg bra ut. Hjertet slo. Baby beveget seg og baby hadde vokst som den skulle

Det er forferdelig å miste! Jeg har også mistet sent (uke 17), men nå handlet ikke denne tråden om å miste. Det handlet om UL i uke 6. Tror HI er klar over at man uansett aldri kan vite hvordan det går med babyen i svangerskapet, men har hun lyst til å sjekke hvordan status er i uke 6-7, for å føle seg litt roligere så må det være opp til henne. Veldig unødvendig med slike negative kommentarer som handler om SA når hun spør om noe helt annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...